
Selamlar... Vardır ya "sen farklısın" sizce bu cümle ne kadar samimi geliyor?

Selamlar... Vardır ya "sen farklısın" sizce bu cümle ne kadar samimi geliyor?
Hayır tabi ki de samimi gelmiyor zaten farklısın diyeceğimiz kadın bir tane olur oda sevgilim olurdu zaten ya da eşim olurdu. ama şöyle ki mesela bir kadın karaktere bakıyorsa erkek de ben o zaman sen farklısın derim bunu da aşk anlamında demem. çünkü genellikle kadınların &98 i erkeğin parasına tipine bakıp seçtiği için de genel de bir kadın karaktere bakıyorsa ben farklısın derim yani diğer kadınlar gibi basit düşünmüyorsun derim. bunun haricinde de zaten hiç sevgilim olmadığı için sen özelsin dediğim bir kadın olmadı o anlamda..
Herkes birbirinden farklıdır zaten. Nevi şansına münhasır özellikleri vardır insanların. Sadece kadınlar farklı değildir, kızlara göre de etkilendiği erkek farklıdır
Erkeklerin yaptığı iltifatların hiçbiri bana samimi gelmiyor ya. Nedense hep kadınları kendine çekmek için iltifat yöntemini kullanıyorlarmış gibi geliyor. Birkaç kere arkadaş ortamında gördüm "abi öylesine iltifat ediyorum ya" diyen erkekleri. Bir nevi manipüle için kullanıyorlar.
Birden fazla kıza söylendiği için inandırıcı ya da samimi gelmiyor.
Önemli olan bu tarz klişe cümleler kurmak değil zaten, öyle olduğunu hissettirebilmek.
Cevap
29Cevap
Bayatlamış yalanlar onlara çoluk çocuk inanır bi yere kadar
Sonuç itibariyle herkes farklıdır.. Söylem kısmen doğru sayılabilir..
Kimin söylediğine göre değişir bu.
Her yarışmacı da kim milyoner olmak ister'de "ay burası çok farklııı" diyorlar hiç bir kıymeti ve anlamı yok 😂
Bazı Erkekler bir kızı etkilemek için sen benim gözümde diğer kızlardan çok farklısın gibi kelimeler kullanmayı sever çünkü donanımı bu kadar ondan sonrası genelde are you cola? diye bitebilir
bunu daha ziyade kadınların dediğini düşünüyorum "sen farklısın" diye. neyse, cinsiyetten bağımsız konuşmam gerekirse birkaç günlük, haftalık biri diyorsa bana samimi gelmez. yıllık sevdiğim ve güvendiğim biriyse tabii ki inanırım.
Ooooo kızların cvp larını okudumda baksana süper ya 😡 siz kızlar sizi pesinden koşturan erkeklere laiksiniz sonrada burada ağlamaya devam edin. ne diyorsak inanmiyonuz. ee bende bildiğim yoldan gidiyorum. tersine güzel oluyoo
Ben bir kıza farklısın demişsem o benim için artık herkesten farklıdır. Koyduğum kefeye göre de farkı değişir. Genelleme yapacak olursak bilmiyorum ya samimiyetsizlik oranının arttığını düşünüyorum.
kimin söylediğine bağlı
3 günlük flört söylüyorsa saçmalıyordur
2,5 yıllık sevgilim söylediğinde elbette inanırım çünkü farkımı biliyordur zaten
ben cok saftim ve erkeklerin her dedigine inanirdim ama son zamanlar sunu ogrendim ki erkekler asiri rahat yalan soyluyor yani dogruysa da yanlissa da olabilir
"Sen farklısın aşkım ya ilk defa böyle şeyler hissediyorum" tavlamak için söyledikleri besbelli
Geliyor. Her insan birbirinden karakter, dış görünüm, aile yapısı, eğitim durumu gibi gibi şeyler yüzünden farklı.
Hiç samimi gelmiyor ya. Ben çok flört geçmişi olan biri bile değilim ama bu sözü duydum. Oturdukları yerde yalan dolan...
Farklısın derken çok sevdiğin seni anlayan deli gibi seven aşkından mum gibi eriyen dağları taşları delen sahip çıkan dır farklı insan
İçten şekilde sen farklısın diyorsa sahiden farklısın görmüşse bu kişi samimi tabii ki ama sırf söyleyebilmek için diyorsa itici
Onu kozlar da diyor ;) ben şahsen çok duydum ama hiç samimi gelmiyor elbet iyi kötü yanlarımız vardır ama
Bu klasik bir taktik. Genelde beyni fazla çalışmayanlar dile getirir.
İlgilendiğim biriyse inanmak istiyorum, hem inanıyorum hem inanmıyorum karışık bir şey oluyor 🤷♀️
Aslinda bu kelemeler sakiz gibi herkesin dilinde ne kadar samimi bilemiyorum
Eskiden iki tatlı söze kanardım şimdi akillandım üç tatlı söze kanıyorum
Neden samimi olmasın ki herkesin karakteri farklı değil mi
Bir de senin gibisi zor bulunuyor diyenler var. Samimi değil bu tarz şeyler.
Bu cümleyi kullanan erkek kaldı mi cidden jxbx mazide kaldı artık yenmiyor
Artık samimi gelmiyor. Ayrıca her insan zaten birbirinden farklı değil mi ya🤦🏻♀️
Erkeklerin klişe yalanı ve inanmıyorum samimiyetsizce buluyorum.
Klâsik erkek sözü. Kadını bağlayana kadar her şey. Sonra olur "farklıydın" 😊
Lafa gelince herkes söyler ama önemli olan o farkı hissetmek ve hissettirebilmek :)
Kızların ilkimsin demesi kadar samimi işte :)
Hayır gelmiyor. Yalan hepsi zaten köprüyü geçene kadar hepsi. İnanmayın.
Aslında samimi. O anın verdiği heyecan ile farklı hissediyorlar. Bu hissi de dile getiriyorlar ama farkında olmadıkları durum heyecanın geçici olduğu.
Eger gerçekten boyle düşünseydi sana bunu davranışlarıyla mutlaka hissettirirdi sana soylemesine gerek olmazdı
hepimiz birbirimizden farklıyız ve hepimizde mukemmeliz ama bunu bana bir erkek soylerse asla inanmam cunku yalandir
Yani içtende söylemiş olabilir , seni etkilemek içinde olabilir diye düşünüyorum.
Bana böyle bir şey söylendiği zaman herkese söylüyor zaten diyip ciddiye almıyorum
Herkes birbirinden farklı değil mi zaten skdjs
Erkeklerin Allah bir lafından başkasına inanmam.
Başka nasıl tavlayacağız 🤣
Bana sen tuhafsin değişiksin diyolar
Her kiza aynisini diyorlardir
Herkes birbirinden farklıdır zaten🤣
Geliyor ya boşuna demez yaa🙃
Hiç samimi gelmiyor
Çok demode ve klişe artıkk
Direkt tabi ki öyleyim ne sandın diyorum
İnandırıcı değil
Herkes birbirinden farklı zaten ne klişe bi söz
Yoo yalan tabikii
Halen onu diyenler var mı ya
Ben inanmıyorum ya
Kim daha kaç kişiye deniyor
İltifatlara bağışıklık geçirdim etkilenmiyorum
Samimi gelmiyor.
Hayır samimi gelmiyor.
Çok samimi geliyor ya o kadar inandırıcı ki
yalan değil ki
hepiniz ayrı bir modelsiniz : )
Sen ilksin aşkım ksdlslös
Her önüne gelene aynı şeyi söylüyorlar
Çoğuna farklı diyorsa bu fark nerede:)
Klişe olmuş artık herkese aynı sözleri söylüyorlar
Kendini herkes gibi görmemelisin 😅
Evet benden bir tane daha yok 🤣🤣🤣
Evett gekiyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?