Evleneceğimiz insan kaderde mi yazılı yoksa bizim seçtiğimiz kişi kader mi oluyor?

hani bazı şeyler ezelden belirlenir, kadere yazılır derler ya. mesela anne babayı seçemeyiz, veya doğacağımız zamanı. buna kader diyorlar.

aşk, ne zaman kurtarılmaya değer?
aşk, ne zaman kurtarılmaya değer?

kimileri evleneceğimiz kişiye de kader diyor. bizim evleneceğimiz kişi ve zaman zaten belli de onu mu bekliyoruz yoksa bizim seçtiğimiz kişi mi kaderimiz oluyor?

Evleneceğimiz insan kaderde mi yazılı yoksa bizim seçtiğimiz kişi kader mi oluyor?
Cevapla