Sosyal medyadan konuştuğunuz birinden hoşlandınız mı hiç?

Bir ay kadar bir süredir instagramdan biriyle konuşuyordum hiç yüz yüze görüşmedik ama konuşmalarından aramızda geçen muhabbetlerden dolayı ve elbette dış görünüşün de etkisiyle ondan çok hoşlandım.. sizce bu normal mi? İnsan sohbetinden, karşısındakinden aldığı enerjiden dolayı birinden hoşlanabilir mi yoksa bu bir yanılsama mıdır? Bugun ise mesajlarıma dönmedi ve çok kırıldım, içimde bir üzüntü hissettim.. tüm bunlar normal mi? :(

Sosyal medyadan konuştuğunuz birinden hoşlandınız mı hiç?
Cevapla