Eşiniz hamile olsaydı onu her zaman alttan alabilir miydiniz veya alır mıydınız?

Hamile kadınlar hormanlardan dolayı duygularını hep zirvede yaşıyor biliyorsunuz ki. Mutlularsa dibine kadar üzgün veya kızgınlarsa dibine kadar yaşarlar ve keskin duygu geçişleri vardır. Bir anda size bağırabilirler ağlamaya başlayabilirler durduk yere kırılabilirler veya ince şeylere üzülebilirler tabiki istemsiz bunu kontrol edemezler. Siz her durumda da bu durumdaki eşinizi alttan alır mıydınız / alabilir miydiniz?

Eşiniz hamile olsaydı onu her zaman alttan alabilir miydiniz veya alır mıydınız?
Cevapla