
Sevdiğinize yakın olmak için onun yanına temelli taşınır mıydınız?

Sevdiğinize yakın olmak için onun yanına temelli taşınır mıydınız?
Merhaba,
Evet sevdiğim için bulunduğum yerden taşınırım ancak ailemin de durumunu göz önünde bulundurarak. Erkeğim kadının gelmesini daha doğru uygun buluyorum desem de inanma ama anama çok uzak olmak istemiyorum. Onu korumak ona sahip çıkmak istiyorum...
Kardeşlerime bile güvenmem!
Babana bile güvenme demişler.. Kadın için de zor bir durum. Büyüdüğü yeri bırakıp uzak bir yere gitmesi sırf sevdiği için. Korumak istediğiniz kişi anneniz mi?
Kesinlikle, evet zor annem babam küçükken vefat etti hiç görmedim
Zor bir karar olurdu, şu an evet ya da hayır demek anlamsız olur. Böyle bir durumda kalmadım hiç.
Diyelim ki kaldın ne yapardın ☺️
İş durumumuzu ve ailelerimiz açısından gözetirdim sanırım, hangimiz bu konuda daha rahat değişiklik yapabilecek ise ona göre karar verirdik. Bencilce ve mantık dışı olmadığı sürece düşünebilirdim.
Cevap
13Cevap
Evet taşınırdım tabi ki de
Bulunduğu yerde tutunabileceğimi düşünüyorsam taşınırım. Onunla mutlu olacaksak yer ve mekanın hiç bir önemi yok.
Eğer baya baya seviyosam aklımdan hiç çıkmıyosa olabilir
Bu biraz saplantılı gibi geldi bana 🤔
O hatayı yaptım. Sonuç aldatılma ve kürkçü dükkanına geri dönüş sjske
Herkesin sevgilisi bir değil tabi ama. resmi bir birlikteliğe kadar gereksiz bence
Hm kötü olmuş.. Karşınızdaki insan gerçekten seviyor olsaydı aldatmazdı..
Artık kimse kimseyi sevmiyor sadece aşık oluyor. Aşk ise gelip geçici bir duygu . Bazı adamlar ise doyumsuzdur. Benimki öyleydi sanırım ama büyük bir ders oldu bana :)
Aşk geçici ve bencil bir duygu. Seni hormonların yönetir. Ama sevgi öyle değil seversen fedakarlık yapmak istersin, özlersin kıskanırsın sabah akşam düşünürsün.. Maalesef evet. Bazılarının sadece hormonlar çalışıyor 🙄. Seven arzular tabiki ama senin bahsettiğin biraz ayarı kaçmış. Geçmiş olsun ♥️ Yeni gelenleri iyi gözlemlersin sende
İyi dileklerin için teşekkürler ❤️
İnşallah karsimiza hayırlı insanlar çıkar amin
Aminn Amin
z᥆r ᥲmᥲ kіm ᥆ᥣძᥙğᥙᥒᥲ ᑲᥲğᥣı. ᥒᥲsіᑲіm ᑲᥱᥡ mі rᥙһᥙmᥙᥒ mᥱᥣ᥆ძіsі mі..
iş güç bulabileceksem olduğu yerde neden olmasın
Seven gider ben gidecegim 😊
Hayır, kimse için bu sıkıntıya girmem.
hayatımı nasıl etkileyeceğine bağlı
Hayır taşınmam
Taşınırdım
Onu taşırım.
taşınamam
Seven insan için sorulmayacak sorular bence bunlar
Düsunmem lazim
Taşınırdım
Yapabilirim evet
Olabilir
Evet.
Hayie
Hayır
Evet duruma balı
degicekse olur
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?