23 yaşında bir erkeğim. Bugüne kadar sadece 1 kez bir kız bana teklif yaptı. Neden bu kadar az sizce?

Tipim de yeteri kadar iyi çok şükür. Efendi biriyim okulda hep birinciydim. Hayatım bu şekilde ilerledi. Sizce neden bana teklif gelmiyor karşı cinsten?
Şimdi diceksiniz ki sen teklif et ama benim kendime göre sebeplerim var. Bu yüzden edemiyorum özgüvenim de var yani.
Güncellemeler
+1 yıl
Yoksa ülkemiz kızları hep teklif bekliyor da ondan mı? Bana teklif gelmediği gibi diğer erkeklere de mi gelmiyor? Yani bu normal bir şey mi?
23 yaşında bir erkeğim. Bugüne kadar sadece 1 kez bir kız bana teklif yaptı. Neden bu kadar az sizce?
Cevapla