İnternetten konustum. Her türlü zayıflığı falan , agladigimi bile söyledim. Onu bile tartistik. O kızdan olur mu? Duygusal biri olduğumu biliyor yani.
Olmaz
Olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İnternetten konustum. Her türlü zayıflığı falan , agladigimi bile söyledim. Onu bile tartistik. O kızdan olur mu? Duygusal biri olduğumu biliyor yani.
Selamlar,
Her ilişki, kişilerin birbirlerine açılması ve zayıf yanlarını paylaşmasıyla büyür ve derinleşir. Eğer bir kıza zayıf yanlarınızı gösterdiyseniz, bu aslında güveninizi ve samimiyetinizi gösterme açısından olumlu bir adımdır. Gerçek ve sağlıklı bir ilişki, insanların birbirlerini olduğu gibi kabul edebilmesi, zayıf yanlarıyla birlikte güçlü yanlarına da değer vermesiyle inşa edilir.
Eğer kıza zayıf yanlarınızı gösterdiğinizde olumsuz bir tepki almadıysanız veya bu zayıf yanlarınızı anlayış ve hoşgörüyle karşıladıysa, bu, ilişkinizin olumlu bir yönde ilerlediğine dair olumlu bir işarettir. Paylaştığınız samimiyet, ilişkinizin daha derin bir bağ kurmasına ve karşılıklı anlayışın artmasına yardımcı olacaktır.
Ancak her insan farklıdır ve bazıları için zayıf yanlarına anlayışla yaklaşmak daha kolay olabilirken, bazıları için bu biraz daha zorlayıcı olabilir. Önemli olan, ilişkideki iletişimin açık ve sağlıklı bir şekilde devam etmesidir. Eğer kıza zayıf yanlarınızı gösterdiğinizde olumsuz bir tepki aldıysanız veya sizi kabul etmek yerine eleştirdiyse, bu durumda ilişkiyi gözden geçirmek ve sizin için sağlıklı bir ortam yaratıp yaratmadığını değerlendirmek önemlidir.
Olur ya da olmaz, bunu zaman gösterecektir. Ama kimseyi doğru düzgün tanımadan zayıf yönlerini ve zaaflarını açık etme.
Bir ilişkide samimiyet en önemlidir. Bazı şeyleri paylaştıkça çoğalır. Bunun için zamanını bekle.
Sende içten içe farkındasın bazı şeylerin ve o yüzden böyle bir soru sorma ihtiyacı duydun. Sadece kendi iç sesini dinle. Kendine kendinle konuşarak kendine yol ver.
Umarım zayıf yönlerinle, kendi silahınla bulaşmak soruda kalmazsın
Herşeyin gönlünce olur..
Cevap
3Cevap
Olurunu olmazını bilmem. Kızı tanımıyoruz. Ama zayıf yönler pek gösterilmez.
Kol kırılır yen içinde kalır. Bir Kadına asla zayıf yanını gösterme.
En fazla arkadaş olur.
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?