Çok yakışıklı bir çocukla randevuya gittim, beraber oyun oynadık ama hiç iltifat etmedi. Normal mi?

Metrodayken standup komedi hakkinda konusuyorduk sanirim oraya bakayim dedi ama emin degilim ben beraber gideriz anlaminda dedi diye dusundum. Ayrildiktan sonra tesekkur mesaji atti onunla bulustugum icin guzel vakit gecirdigini soyledi ve eve guvenli varmami diledi. Bu iyiye isaret mi

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar heralde yavas aliyor. Ama ikinci randevuya arkadaslarinin konserine davet etti haftasonu icin
Güncellemeler
+1 yıl
Konsere gidemeyecegimiz sehirde olmayacagimi soyledim. Kotu bir durum mu?
Çok yakışıklı bir çocukla randevuya gittim, beraber oyun oynadık ama hiç iltifat etmedi. Normal mi?
Cevapla