Kadınlar niye her erkeği potansiyel sapık ya da yuruyen, asılan olarak görüyor? Arkadaşça bir şey konusmak isteyemez mi bir erkek?

Hiç ilgi duymadığımız halde bazen sosyal medya üzerinden karşı bir cinse bir şeyler sormak zorunda kalabiliyoruz. Kızlar görüldü yapıp insanı kötü duruma düşürebiliyor.. Niye peşin hükümlü davranıyorlar anlamıyorum. Her erkek sizi begenecek ve her erkek size yürüyecek algısını size kim verdi kim aşıladı bilmiyorum. Böyle durumlarda kendimi sapık gibi hissediyorum. Berbat bir durum. Bir erkek arkadaşça bir şeyler sormak istemiş olamaz mı ya?
Kadınlar niye her erkeği potansiyel sapık ya da yuruyen, asılan olarak görüyor? Arkadaşça bir şey konusmak isteyemez mi bir erkek?
Cevapla