Güncellemeler
+1 yıl
Olumsuz düşünüyordum başta. Ama smdi çok olumlu düşünerek gittim ama olmuyor
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce kilodan dolayı mı yani 160 boy 82 kiloyum ama yüzüm güzel kalbim güzel neden insanlar boyle
Neden böyle oluyor? Çirkin değilim sadece biraz kilom var. Isim herseyim var. Cocuk yok.3 yıl oldu bosanalqi neden böyle oluyor ben mutlu olmicak miyim..35 yasindayim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hiç bir şey hissetmedi peki neden ilk buluşmays geldi fotonu görmedi mi. Yalan beğenmedi kesin Kendi tipine bakmadan
Fotomu gordu konuşmalarda iyydi
Beğenmedi kesin Kendi tipine bakmadan. tabi adamada kizamayiz
Sagol
Hayatim boyunca bende bir kez yaşadım o duyguyu bilirim bir daha asla yaşamamak için daha özgüvenli gidiyorum buluşmalara onlar kopamıyor benden. Sende öyle yap, spora başla bak peşinden nasıl koşuyorlar. İmaj herşeydir maalesef
Çok sagol o kadar haklsin ki ama cok uzuldum keske hiç gorusmeseydi
Haklıyım tabi. Senin iki şeye ihtiyacın var spor ve özgüven
İnsanoğlu nankördür hep daha iyisini ister elindeki gitmeden asla değerin bilmez
Doğru diyorsun kendinden emin olmalısın.
Aslında varya onun için nimettim
Ee öyle ise neden üzülüyorsun ki. O seni kaybetti
Bencede. Smdide duruma bakmis neden
Çünkü merak ediyor üzülüyor musun diye ego tatmin edecek
Yoo ona soledim ben üzülmem dedim.
Telefonu sil hiç bir şeyine bakma onun, sadece önüne bak
Bilerek silmek istemedim çünkü zayıf hakimi atacam kilo verince
Ya gere var mı sence ona bir şey kanıtlamaya. Şimdi bu düşündüğün mantıkli gelecek ama ilerde gerek bile duymayacaksın umrunda olmayacak
Dogru diyorsun senin mesleğin ne
Kamuda çalışıyorum bilgisayar programcısı
Belki de zaten niyeti yoktu, sadece konusmakti amaci hix boyle dusundun mu? Ayrica mutlu olmaya bak bence kilo bazi kadinlara ckk yakisiyor, seni mutlu edecek birini bul
Keske bulabilsem her defasında daha çok psikolojim bozuluyor
Ya balik etli kadin kadar guzel bir sey var mi, kendisi kaybetmis, dokunusu baska olur sevmesi baska olur, bakisi baska olur.. İstersen bana yazabilirsin...
Egrr istersen o kisi ben olabilirim
Ne istiyorsun benden
Tanismak sadece, olur mu
Tanışsak ne olacak
Deli gibi severim seni hep mutlu ederim... Bana yazar misin
garip geldi fiziksel görünümle ilgili olabilir bulabilmen gerek
Diyet spor yapıyorum sence ondanmi olmadi
nasıl göründüğünle ilgili yüzün ya da çok kilolu falansın ondan. görmeyen biri bir şey diyemez tabi
Yok yüzüm güzel 1 60 boy 82 kiloyum
55-60a düş
Tamam sagol
kilonu vermeye bak önemli erkekler için
Tamam
selam hanfendi asla tanımadıgımdan biri için üzülme işallah karşına iyi biri cıkar hanfendi her şey gönlünce olur hayırlı geceler temenni ederim hanfendi sustum byy
Spor başla ekmek ve pilav yemeyi tabi şeride bırak saat 17 00 biye yem ozaman hersek duzelecektir
Ne duzelcek
Hayatın. fazla kilolu değilsin başka bi nedende olabilir
Mesela
D9gru biri cikar yıpratma kendini
Sagol Allah razı olsun
Eyvallah sendende bende 43 yaşında bekarım ve mutluyum
Sorun sende değil zaten
Bilmiyorum ki
Kafana bila takma ke6fini sür hayatın
Duruma bakmis neden
Sende hayatımda biri var yaz
Sadece duruma bakmis daha dün konustuk
İyi bakalım
Sen adama ısındın mı peki?
Çok degil ama tanımaya devam edeblrdik
boş ver kendini hiç bir erkeğe ona duygusal olarak muhtaçmışsın gibi hissettirme
Elbet ki karşına cıkar biri
Bilmiyorum o kadar yoruldum ki :(
Tabiki kafanda hep bunu düşünürsen yorulursun
1. Devirdin yetmedimi hürmüz
Dalga geciyorsun başına gelirse beni hatirla
Ben daha 1. Yi almadım öyle ateş basmıyor beni evlenmeyi düşünmüyorum 🤣
Evliliği sadece cinsellikten ibaret sanan sizlere üzülüyorum