Bosanmis bir kadinim biriyle tanistim birsey hissetmedim diyor hep ayni artik bunaldim?

Neden böyle oluyor? Çirkin değilim sadece biraz kilom var. Isim herseyim var. Cocuk yok.3 yıl oldu bosanalqi neden böyle oluyor ben mutlu olmicak miyim..35 yasindayim

Güncellemeler
+1 yıl
Olumsuz düşünüyordum başta. Ama smdi çok olumlu düşünerek gittim ama olmuyor
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce kilodan dolayı mı yani 160 boy 82 kiloyum ama yüzüm güzel kalbim güzel neden insanlar boyle
Bosanmis bir kadinim biriyle tanistim birsey hissetmedim diyor hep ayni artik bunaldim?
Cevapla