20 yaşındayım hiç sevgilim olmadı bir kızla konuşmadım bile moralim çok bozuk seneye askere gidicem hala sevgilim olmadı?

15 yaşındaki çocuklar bile sevgilisiyle geziyor bense öylece evdeyim asosyalim evden çıkmıyorum ve evde çürüyorum gençliğim bitti herkes avuntu yapmasın beni artık yaşamak istemiyorum ben ne yapıcam söylermisiniz çok zoruma gidiyor
20 yaşındayım hiç sevgilim olmadı bir kızla konuşmadım bile moralim çok bozuk seneye askere gidicem hala sevgilim olmadı?
Cevapla