Sevgilim beni sevmiyor, ama ona çok bağlıyım. Ne yapacağım?

8 aydir beraberiz ilk aylarda her şey çok güzeldi beni kaybetmekten cok korkardı benim onu sevdiğimden daha çok severdi beni ama zaman gectikce o bana olan saygısını kaybetti, bende kaybetme korkusundan gururumu kaybettim. Sinirli biri kırıcı konuşur aklından geçeni söyler. Ne derse yapiyorum onu mutlu etmek için her şeyi yaptım. Bana kötü davraniyor çok bencil biri ayrıca. Bir kere tak etti ve ondan ayrıldım 2 ay önce. Bir hafta ayrı kaldık. Geceleri hic uyuyamiyordum ve sürekli aglıyordum hayattan koptum sanki. Ayrildigimiza cok pişman oldum onsuz yasayamayacakmıs gibi hissettim. En sonunda barismak için yazdım, istemedi. Israrlar sonucunda baristik. Artık onun gozunde daha da gurursuz ve cebinde gördüğü biriyim. Ayrilmam gerektiğini biliyorum ama olmuyor yapamıyorum. Bu durumu yasayan var mı aranızda ne yapmaliyim?

Sevgilim beni sevmiyor, ama ona çok bağlıyım. Ne yapacağım?
Cevapla