Kız arkadaşımın yanında 3 kişi sataşıp küfür etti ve kızdan utanıyorum bunu nasıl atlatabilirim?

Selamın aleyküm Arkadaşlar kız arkadaşımla parkta oturmuş sarılıyordum sadece sarılip öpüyordum başka kötü bir şey yok ortada karşıdan 1 tane çocuk burası namuslu park diyip laf attı sataştı bende sana ne bı sıkıntımı var diye cevap vermiştim sonra koşa koşa bana küfür mü ettin diye dibimde bittiler tabi gram korkmadım teknik var bildiklerim var ama 3 4 kişi gelip dibimde havlama ya başladılar kız arkadaşım yanımda sadece sustum it gibi havladilar gidin yanımda kız arkadaşım var diyorum daha da körüklüyorlar polis hayalim olduğu için beladan uzak durmaya çalışıyorum sonra kız arkadaşımı belinden tuttum kalk gidelim uğraşamam bunlarla dedim kalktık gidiyoruz başladılar arkmadan küfür etmeye ana bacı hariç bana her türlü küfürü ettiler kız yanımada gidiyoruz yanımda bişey diyemedi kalktım gidince uğraşmak istemeyince daha da küfür edip mal mal şeyler söylediler kız arkadaşım duydu bunları,
3,4 kişiye kafa tuttsam dayak yerim onu biliyorum ama korkmadım 1 kişi olsa teke tek olsa halledicem ama kız arkadaşımın yanında dayak yememek için küfürlere maruz kaldım kız arkadaşımdan bundan dolayı çok utanıyorum ne yapmam lazım kız beni küçük mü görücek :( arkadaşlar bı yardım edin sürkeli içim içimi yiyor kafayı yicem
Kız arkadaşımın yanında 3 kişi sataşıp küfür etti ve kızdan utanıyorum bunu nasıl atlatabilirim?
Cevapla