Ayrıldıktan bi gün sonra fake hesapla yazan erkek ergen midir?

Ayrıldık bi gün sonra fakeden gelip konuştuğuj biri var mı vs diye soruyor. Kimsin neden cevap veriyim dediğimde işim var oyalama beni, cevabımı alayım gidicem tarzı küstah şeyler yazmış. konuşmanıj devamında yok fakan dedim beni tanıyamamışsıj hiç, unutamadın beni belli unutamayacaksın, atlatamadın vs tatzı şeyler yazmış. Yorumunuz nedir. (Not: İlişki çok yoğunum diyerek hiç arayıp sormadığı, çok az yazdığı için ben tarafından bitirildi?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Ayrıldıktan bi gün sonra fake hesapla yazan erkek ergen midir?
Cevapla