Eski erkek arkadaşı mesajlarımı silmediğini söyledi. Hala seviyor mu?

1 aydır ayrıldığım erkek arkadaşıma en sonunda ben yazdım bi soru sorma bahanesiyle. Sonra laf arasında eğer seni unutmak istemeseydim mesajları silmeyi tercih ederdim. Ya da seni ordan burdan engellerdim. Beni rahatsız etmeyen birinin mesajlarını sileyim dedi. Numaramı silmesini istemiştim. Ayrıca ona mesaj attıktan hemen sonra yanıt verdi ve ardından numaramı kayıt etti. Bu arkadaş seni çok özledim vs hiç bişry demedi odun gibiydi bu kişi beni istiyor mu istemiyor mu sizce ne yapmalıyım.

Eski erkek arkadaşı mesajlarımı silmediğini söyledi. Hala seviyor mu?
Cevapla