Yanlışlıkla bir Koreli ile sevgili oldum sanırım. Ben hata mı ettim?

Dil öğrenmek için bir uygulama indirmiştim sonra G. Koreli birinden bir istek geldi kabul ettim merhaba filan dedi sonra. biraz konuştuk

sonra BİM cahta geçip ona küçük bir sürpriz yaptım... İstanbula gezmeye gitmiştik Kız kulesi çok güzeldi Bende ona onun fotoğrafını attım ve yanlışlıkla (bilerek de olabilir) kırmızı kalp gönderdim işte onu erkek arkadaşına filan fönder dedi sonra ben özür diledim sonra dedi ki bu hoşuma gitti filan... Bana dedi ki Sevgilim mi olmak istersin yoksa arkadaşım mı ben de sen ne istiyorsun dedim o da seninle olduğum sürece umrumda değil dedi... Benim ELysium sun dedi... Türk ve Müslüman olduğumu söyledim... Ne olmuş umrumda değil filan dedi... birbirimizi tanısak dedim kabul etti... Sonra (baya konuştuktan sonra) yatmam gerek dedim işte sonra ona I love you dedim o da I love you too filan dedi... iyi geceler dedim iyi geceler tatlım dedi.. Yaa bu normal mi ya ben ne yapmışım biri bana söylesin

Yanlışlıkla bir Koreli ile sevgili oldum sanırım. Ben hata mı ettim?
Cevapla