Dil öğrenmek için bir uygulama indirmiştim sonra G. Koreli birinden bir istek geldi kabul ettim merhaba filan dedi sonra. biraz konuştuk
sonra BİM cahta geçip ona küçük bir sürpriz yaptım... İstanbula gezmeye gitmiştik Kız kulesi çok güzeldi Bende ona onun fotoğrafını attım ve yanlışlıkla (bilerek de olabilir) kırmızı kalp gönderdim işte onu erkek arkadaşına filan fönder dedi sonra ben özür diledim sonra dedi ki bu hoşuma gitti filan... Bana dedi ki Sevgilim mi olmak istersin yoksa arkadaşım mı ben de sen ne istiyorsun dedim o da seninle olduğum sürece umrumda değil dedi... Benim ELysium sun dedi... Türk ve Müslüman olduğumu söyledim... Ne olmuş umrumda değil filan dedi... birbirimizi tanısak dedim kabul etti... Sonra (baya konuştuktan sonra) yatmam gerek dedim işte sonra ona I love you dedim o da I love you too filan dedi... iyi geceler dedim iyi geceler tatlım dedi.. Yaa bu normal mi ya ben ne yapmışım biri bana söylesin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer