Şu zamanlarda kendimi iyi hissetmiyorum bana iyi gelecek tek sey eski sevgilim. Ona yazmali miyim?

Kendimi bu aralar çok kötü hissediyorum. Eski sevgilimle bugün denk geldik, ufak bir sohbetimiz oldu. Fakat biz çok kötü ayrılmıştık. Ama 2 3 hafta önce kendisinin yazmasıyla medeni bir şekilde konuşarak aramıza mesafe koymaya karar verdim. Fakat şu aralar kendimi iyi hissetmiyorum ve onu özlüyorum doğrusu. Onunla tekrar konuşmak istiyorum çünkü bana iyi geleceğini biliyorum. Ama nasıl ayrıldığımızı hatırlayınca bir türlü gönlüm el vermiyor... Ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Bana iyi gelecek birisine ihtiyacım var ve bu da o.. Sizce yazmalı mıyım? 🥺

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar eski sevgilimle TEKRAR KONUŞMAYA BASLADIK KENDIMI DURDURAMAYIP ONA YÜRÜDÜĞÜM ICIN Şu an ARTIK TRIPTE ATAMIYORUM SÜRÜNDÜREMIYORUMDA :"

1 Ay icinde kavga etmezsek.. Allah belami verseydi dr kolum kopsaydida engeli kaldirdigim gün kafami duvara sürseydimde bu olanlar yasanmasaydi diye tekrar buraya yazmak istemiyorum insallah
Şu zamanlarda kendimi iyi hissetmiyorum bana iyi gelecek tek sey eski sevgilim. Ona yazmali miyim?
Cevapla