Buradaki sevmek sizce arkadaşça mı yoksa araya sıkıştırılmış hoşlanma belirtisi mi?

Bir kadın arkadaşla aram açıldı ve hoşlandığım adama üzüldüm diye anlatıyordum bana gıcık oluyormuş filan diye. O da bana seviyorum seni yazmış gördüğünüz gibi. Ses kaydında da atıyor arada. Geçen aradı iki kere de sesli söyledi konuşurken. Ya sizce buradaki sevgi arkadaşça mı, flört mü, tavlamaya mı çalışıyor? Seviyorum diyerek etkilemeye çalışıyor olabilir mi?

Buradaki sevmek sizce arkadaşça mı yoksa araya sıkıştırılmış hoşlanma belirtisi mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Helps
Buradaki sevmek sizce arkadaşça mı yoksa araya sıkıştırılmış hoşlanma belirtisi mi?
Cevapla