Nişan Atan Nişanlım erkek pişman olup tekrar dönermi? Kötü ayrılıpta barışan oldumu?

Merhaba

7 aylık tanışma sürecimizden sonra , 6 ay nişanlı kaldık. Nişanlılık sürecimizde ister istemez aile konuları eşya konusu vs tartışmalarımız kendi aramızda oluyordu. yinede nişanlım dayanamayıp arıyordu barışıyorduk. Kendisi sinirli bi yapısı vardı biraz , bende haksızlığa gelemeyen yapım var. iyisiyle kötüsüyle 6 ay nişanlı kaldık. Geçen ay yine eşya düğün konusu geçti. Kendisine ailen sana yardım etsin abin maddi destek versin gibisine uzun bi mesaj attım. Bu mesajdan sonra benden uzaklaştı günlerce aramadı yazmadı. En son 1 ay önce görüştük , ben senle ileriyi göremiyorum , yüzüğünü al çıkar parmağımdan git ailenle konuş diye bana bu konuşmaları yaptı. Ortada çözülemicek bişey yok , yapma etme diye ağlamama rağmen dinlemedi istemedi. Annesini aradım niye böyle yapıyor diye , annesinede herşeyi anlatmış aramızda geçen konuşmaları. Ailesi kimse ailemi aramadı orta yol bulmak için. Nişanlım telefonda bitirdi herşeyi eşyalarda sizde kalsın istemiyorum diyerek. Anneside olumsuz artık. 1 ay olacak birden soğudu uzaklaştı tek kalemde sildi ayrıldı herkese bitirdiğini nişan attığını söyledi. Ben hala seviyorum onu tekrar dönermi sizce? Pişmanlık duyarmı? Nişan atan erkek

Nişan Atan Nişanlım erkek pişman olup tekrar dönermi? Kötü ayrılıpta barışan oldumu?
Cevapla