Sevgilim evine makarna pişirmeye çağırdı , sizce sadece makarna mı pişiricez?

Sevgilim bize gel makarna yapalım dedi , çok acıkıyomuş falan. Evde de anne babası yok. Yani şahsen şu ana kadar kimsenin evine gitmedim ve hani kezban olarak da algılanmasın , doğru bulmuyorum. Çünkü güvenemiyorum. Sizce sadece makarna pişirmekle kalır mı? Gitsem mi gitmesem mi?
Sevgilim evine makarna pişirmeye çağırdı , sizce sadece makarna mı pişiricez?
Cevapla