1 buçuk yıllık sevgililikten sonra başaramadığını söyleyip ayrıldı, sebep ne olabilir?

Son 1-2 ayda bana hiç zaman ayıramıyordu, gün içinde toplasan 10 dk mesajlaşıyorduk. Asla buluşmaya çağırmıyodu, ben çağırdığımda da zamanının olmadığını söylüyordu. Bende ayrılmaya karar verdim, gitmeme engel bile olmadı. 1 hafta sonra ikinci şansı vermeye karar verdim. Birlikde olduk, beni sevdiyini söyledi. Sonra yine ayni şeyler oldu ve en sonda sadece üzülmemem için birlikde olduğumuzu söyledi. Sevgi hissinin olmadığını, son 1 yıldır denediyini fakat başaramadığını söyledi. Ama yalan söylediyine adim kadar eminim :) Beni çok seviyordu bütün olanlar son 1-2 ayda oldu. Onu çok seviyorum şimdi napmalıyım?

1 buçuk yıllık sevgililikten sonra başaramadığını söyleyip ayrıldı, sebep ne olabilir?
Cevapla