Karakteri iyi, bana zaman ayıran, benimle ilgilenen bir kız var ama güzel değil. Bu kızla evlenmeli miyim?

Bana zamanında cevap verir başkaları gibi uzun süre sonra cevap vermez. Yani tüm bu davranışları beni çok mutlu ediyor fakat güzelliği beni tatmin etmiyor, en önemlisi de ona baktığımda heyecanlanmıyorum, bende bir aşk heyecan uyandırmıyor sizce bu kızla evlenmeli mi?
Bu özellikteki bu karakterdeki kızı bulmak zor fakat gerçekten ona karşı bir şey hissetmiyorum sizce ne yapmalıyım?
Karakteri iyi, bana zaman ayıran, benimle ilgilenen bir kız var ama güzel değil. Bu kızla evlenmeli miyim?
Cevapla