Hanımlar beyler siz olsaydınız nası yapardınız?

Bana karşı uzun süredir duyguları olduğunu söylemişti ama ben evliyken böyle bişey yapmayacağımı söyleyip konuşmayı kestim şu an da aklımdan çıkaramıyorum acaba beni düşünüyor mudur nasıldır boşancağını söylemişti gerçekten boşanır mı çok merak ediyorum mesaj atmakta istemiyorum. Sadece boşanıp gelmesini istiyorum ama bunu o bilmiyor
Hanımlar beyler siz olsaydınız nası yapardınız?
Cevapla