Alfa'ya herkes yaklaşamaz ki zaten... Değersiz hissettirir. Çoğu erkek onun gözünde çöptür. O seçilmez, seçen taraftır. Beni hayat deneyimim çok fazla... Bu yaşıma kadar an fazla 3 tane görmüşümdür. Taklitçileri piyasada çoktur. Ama sonradan alfa olunmaz. Alfa doğulur. Diğerleri de işte oradan buradan elde ettikleri erkeklerle idare edenler...
Erkeğin kişiliğine göre değişir. Kendim Alfa erkeği olduğum için bir Alfa kadını ile yapamam, daha naif bir kadın lazım. Aynı şekilde daha naif erkekler de alfa kadınlar ile daha mutlu olabilir.
Ben olgun ve baskın kadınları seviyorum yani bir kaç yaş benden büyük ilişkiyi yöneten ama duygusal ve eğlenceli olmalı. kısaca deli dolu hayat dolu olmalı