Tam her şey düzeldi derken bir şeyler eksikleşiyor.:(( Ne yapmam gerek?

Garibim, çok garibim... aşka inanmayan o kız birisini seviyor, deli gibi seviyor.. canından bir parçaymış gibi değil, canıymış gibi seviyor, başlarda her şey iyiydi, güzel bir ilişkimiz vardı. Sonra bi kaç kez ayrılıp barıştık, kıskançlık yüzünden.. En son 1 hafta önce konuşmuyorduk, ayrılmamıştık ama küs de değildik, sadece bağımız kopmuştu tam 2 hafta. Yine aynı problem yüzünden. Kalbim çok kırıldı, bana "defol" dedi. İncitdi... ben onun yapma dediğini yapıp onu kızdırdığım için pişman oldum, ama o bana onca kötü sözü söylediği için pişman olmadı, hiç özlemedi... şimdi normal gibi görünüyoruz ama öyle değil. Güya çalışıyor diye bana zaman ayıramıyor. Geceleri eve çok geç geliyor anlıyorum, yorgun ola bilir. Ama gündüzleri eline telefonu alıp bi "günaydın" yazmak, geceleri bi "iyi geceler" yazmak bu kadar mı zor? Anlamıyor beni, sesimi duymuyor. Bana "yaralarını sarıcam" diye söz vermişti ama en büyük yaraları o açıyor, konuşurken soğul yapıyor diyemem ama keşke öyle yapsa... çünki bu şekilde umrunda değilmişim gibi davranıyor, bu çok kötü hiss etdiriyor. Şimdi sorum esasen erkeklere, ne yapmalıyım? Ya da siz kendinizi onun yerine koyun, nasıl tepki verirdiniz? Onun gibi mi davranırdınız? Normal mi bu?
Tam her şey düzeldi derken bir şeyler eksikleşiyor.:(( Ne yapmam gerek?
Cevapla