ne yapardınız?
önce kırılırdım güvenmediği için diğer yandan onu anlamaya çalışırdım
ne yapardınız?
önce kırılırdım güvenmediği için diğer yandan onu anlamaya çalışırdım
Tabii ki çok kırılırım şüphelendiği için biz birlikte altı yıl devirdik bir kez olsun onu ne duygusal ne fiziksel olarak aldatmadım, hiçbir kadını ona denk tutmadım. Ancak böyle düşünüyorsa da durduk yere değildir. İlla onu boşlamış, değersiz hissettirmiş, ilgisiz bırakmışımdır elimde olmayarak da olsa. Önce sebebini öğrenmek isterim, neden böyle düşündüğünü. Sonra kalbimin tamamen onunla dolu olduğunu söylerim, ikna olana kadar sabırla konuşurum. Sonra telafi etmek isterim, beraber bir şeyler yaparız başbaşa zaman geçiririz kendini yeniden değerli hissetmesi için ne gerekiyorsa yaparım.
Cevap
6Cevap
Şüphe edilecek birşeyim yok buna rağmen ediyorsa insanın fikri neyse zikri de odur demek ki o beni aldatıyor diye düşünür ağzına ederim
Onun beni aldattığını kendine bir kulp aradığını düşünürdüm.
Bir ilişkinin olmazsa olmazı güvendir. Bir kere bozuldu mu tamiri zor.
Benden bir anda kopuyorsa ve engeliyorsa çocukça o ilişki bitmiştir zaten çocuk çocuk ilişkiler olgun insanlara yakışmaz kimse bana güvenden bahsetmesin
Ufak bir tebessüm enteresan bi gülümseme bakışı ve - sen beni çok yanlış tanımışsın hoşçakal
ZTen yapmadığım halde yaptığımı ima ediyor sinir krizi gecirdim agladım kendime vurdum
Dünyada olduğum için sevgilim yok, maalesef olamayacak da 😞🛸
Onu aldatırım alacaklı olmayı sevmiyorum
Güven yoksa ilişki biter
bu benim için bir rutin. umrumda bile olmaz.)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?