Güncellemeler
+1 yıl
Aldatmak gibi bir amacım yok ben boşanmayı düşünüyorum, sizce haksız mıyım
Sordum, neyimi beğenmiyorsun istemiyorsun, bu ilişkiye hiç emek vermiyorsun, kendi işin senin merkezin dedim. Sen ne emek verdin dedi. Cinsel isteğim olmasına rağmen burada sadık bir şekilde seni bekliyorum beni yok sayıyorsun dedim. Benim neyimi beğenmiyorsun sevmiyorsun dedim. Seni sevmiyorum çünkü çirkefsin adisin ahlaksızsın dedi. O zaman neden benimle evli kalıyor hala bu adam?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
sizin zaten evlilik bitmiş okeye dönüyorsunuz
Böyle hakaret olmaz demi
yani evli olup sevmezse bile saygı olmalı
Durup dururken olmamıştır bu durum diye düşünüyorum adama büyük bi yanlışın olmuş olması gerek ki bu kadar kinlensin bence hemen bu yanlışı bulup telafi etmeye bak hemen boşanmayı düşünmek çok yanlış
Bizim çocuğumuz olmadığı için ailesi bizde cin büyü olduğunu düşünüyor. Aslında eşim benle beraber olmuyor. Beni bir hocaya götürdüler. Adam demiş gelin cinli, çocuklarını hamile kalıyor cinler düşürüyor , beni zorla o hocaya götürdüler, bende saydırdım adama adam benimle beraber olmuyor hamile kalmadım ki çocuk düşsün diye. Başka bir hoca bulmuşlar o da demiş cinli muska yazcam taksın, takmam dedim, o adamdan benden gizli karışım almışlar , gizlice yedirmeye çalışıyorlar, onu da yemedim. Elma getirmiş şimdi ye diye bende bunu o hocadan mı getirdin dedim diye bir sürü hakaret etti
Hoş durum degi neden acaba , ne alaka sözler sarf etmiş sana sonra kadınlar neden aldatır dimi
sana bunları neden dedi? çirkef misin?
Cinli olduğumu kabul etmemek çirkef olmak mı oluyor
bu nedemek? bişeyler olmus aranızda ve sanırım ayrılık en iyisi
Çocuğumuz olmuyor diye ailesi beni büyülü cinli ilan etti, cinliyim diyip kabul edip oturmam verdikleri muskaları takmam mı gerekiyordu?
seni suclamadım ben sakin ol biraz. bu adamda ailesinin etkisinde kalmıs seni gözden cıkarmıs belli kı. boşanırsan nasıl bi hayatın olacak onu düşün ve ona göre hareket et
Elimde mesleğim var ama aynı küçücük ilçede yaşamak zorunda kalıcam 3 yıl daha, tayin hakkım yok çünkü
memursun yani. olsun kimseye muhtac olmadan yasarsın. 3 yıl cabuk gecer tayin yazar gidersin sonrada.
Öğretmenim
belkide burada daha öncede soru sordun ve bende yorum yaptım. sen ayrılmaya bak bu zihniyetle basedemezsin
Hangi davranisindan dolayi bunlari soyledi
Çocuğumuz olmuyor bizim. Ailesi bana daha önce cinli ondan olmuyor dedi. Hoca bulmuşlar. O hoca demiş gelin cinli diye. Ondan muska getirdiler takmadım. Sonra ondan karışım getirmişler asla istemiyorum bunlara inanmıyorum dememe rağmen. Şimdi okunmuş elma getirmiş, bende dedim ki bu elmayı da mı o adamdan aldınız. Bunu dedim diye ağzıma sıçtı
Butun bunlari sadece ama sadece cocugun olmuyor diye mi yasadin?
Evet başka sebep yok. Üstelik biz beraber olmuyoruz bile ben bölünerek mi üreyeceğim. Doktor bir sorun da yok dedi
Kahkaha attim 😅
Bu nasil bir aile yaa..
Allah yardimcin olsun. Bence de bosan valla kurtulursun.
Yani o laflardan sonra boşanman lazım zaten
Boşanmadığım için zaten özgüvenim yerle bir
Bosannmayi hak eden bu odunlasin :)
Sen gibi kadın bulmuş öpsün başına koysun, birde beğenmiyor
Ne zamandır böyle durum
Çocuk için doktora gittiniz mi?
Gittik tüp bebekte yaptırdık olmadı , tutmadı, em son doktora gittim tüm değerlerin normal senin normal yoldan çocuğun olur dedi, doktor çıkışı bak düzenli ilişkimiz olsa çocuğumuz olacak demek ki dedim, senin tüp bebekle bile çocuğun olmuyor normal yoldan mı olacak dedi
Kusuru sende mi buluyor? Belki onda kusur vardır, spermatogram vs yaptınız mı?
Yaptırdık sağlık sorunu çıkmadı
Bence ayril yoksa aldatirsiniz birbirinizi
Adamı soğutmuşsun
Nası istemez senin gibi ateşli birini ya
Bu nasıl ilişki ya
O dert bende de var
Selam ne zmndr böyle