Aşık olmayı özleyen var mı? Hayatı nötür geçirmek için önerileriniz var mı?

B. ktan bir evlilik sonrası gönlüm o kadar soğduki bu mevzudan uzaklaştım ama gün geçtikçe yine yanlızlığın çoğunlukla nekadar sıkıcı ve sıkıntılı olduğu nu anlamaya başladım tekrardan. Benim hayatım hep ya aşk acısı ya da sevilmemişliğin acısı ile geçti. Duygusuz bir şekilde hayatını yaşamak için önerileriniz var mı? Beklenti olmadan sevilmediği için değersiz duygusuna kapılmadan? Artık duygusuz ve acısız bir hayat geçirmek istiyorum seviliyormuş hayalleri kurmadan gelirse zaten gelir diyerek. Lütfen önerilerinizi yazın hemcinslerimin önerileri mutlaka iyi gelecektir. Artık yanlızlıktan hayal kurmaya başladım ama mutluluktan daha çok acı veriyor. Sevilmeyi hak etmeyen biri de değildim oysa...

Aşık olmayı özleyen var mı? Hayatı nötür geçirmek için önerileriniz var mı?
Cevapla