Denk gelmek değil birine açılmadım hiç 😊 sadece bütün kızlar yok güvenilir yok sadık karakteri olsun yeterli vs masallar anlatırlar tabi öyle erkeğe asla bakmazlar
Kızlar bana yürümedi öyle cümle kurmadım 😄😄 sen dedin ya öyle erkeğe bakmayacak kız yok diye bende ona karşılık diyorum cidden lafta olmasa 50 kere evlenirdim hatta kızlar bana yürürdü diye
Ama bence en doğru, en güzel ve en uzun ömürlü evlilikleri de senin gibi temiz insanlar yapar; evlenene kadar 50 kişiyle yatıp kalkmış birinin dünyalar güzeli biriyle bile evlense evliliğinin mutlu, uzun ömürlü olacağını sanmıyorum.
Biz şu ana kadar adam bildiklerimizin kaç tanesinin aslında adamlıkla zerre kadar alakası olmadığını gördük. Sen onları görseydin horozun yumurtlamasını çok normal karşılardın... 😂😂
Ama her horoz yumurtlamıyormuş, horozun yumurtlaması için ovaryum adında bir organının olması gerekiyormuş. Ovaryumu olan horozlar, yılda birkaç kez yumurtluyormuş.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bende öyleyim evlenemez maalesef
Cümlendeki bitiklik beni aldı şu an 😄
:D :D
Sjsjjsj birisine evlenme teklifi ettiği zaman
Edelim hemen 😄
Aday varsa hiç bekleme 😄
Yok ki 😄
Ahahshbs buralarda dolaşıp vakit kaybetme o zaman münasip birini bulmaya bak
Haha 😄 burayla alakalı değil saçma sapan kriterlerinizden ötürü ileri gitmiyor
Ay ne alaka acaba genelleme
Öyle öyle genelleme değil bu 😄
Sen öylelerine denk gelmişsindir ya da belki yanlış anlıyorsundur
Denk gelmek değil birine açılmadım hiç 😊 sadece bütün kızlar yok güvenilir yok sadık karakteri olsun yeterli vs masallar anlatırlar tabi öyle erkeğe asla bakmazlar
Baksalar milyon kere evlenirdik hatta kızlar bana yürürdü emin ol 😄
Bununneye göre söylüyosun ben anlattığın gibi birine bakmayan bi kız daha tanımadım da
Bilmem erkek olsaydın ve ya erkek gözüyle bakma şansın olsaydı anlardın ne kadar boş saçma tripleriniz isteklerinizin olduğunu
Kızlar sana yürüdü ama hiç sevgilin olmadı ama bakmıyolar diyosun nasıl bi tezatlık😂
Kızlar bana yürümedi öyle cümle kurmadım 😄😄 sen dedin ya öyle erkeğe bakmayacak kız yok diye bende ona karşılık diyorum cidden lafta olmasa 50 kere evlenirdim hatta kızlar bana yürürdü diye
Senin uykun var bence 😄
Annesi, teyzesi, halası, yengesi veya nenesi ne zaman münasip bir kız bulursa o zaman evlenir. 😁
Selam görücülerimi bekliyorum 😄 😄
Sen beklemeyeceksin, kızlar bekleyecek; sen de yanına birini alıp gidip bakacaksın. 😂
Yanlış anlama, ama bakir olduğunu anladım, ama o kadar da bilgisiz olduğunu düşünmüyordum. 😂
Bi çikolata ile yola çıksak sıcakta akışkan çikolataya döner yarı yolda kaybederiz 😄😄
Yok yahu bakirlik doğru, bilgisiz olduğum yanlış soruyu esprisine sormuştum
Ben de zaten biraz şakasına böyle yorum yaptım. 😁
Çok ciddili şaka oldu 😄 😄
Ama bence en doğru, en güzel ve en uzun ömürlü evlilikleri de senin gibi temiz insanlar yapar; evlenene kadar 50 kişiyle yatıp kalkmış birinin dünyalar güzeli biriyle bile evlense evliliğinin mutlu, uzun ömürlü olacağını sanmıyorum.
Evet bende öyle düşünüyorum aşırı sadık bi yapım var
Diğer adaylara başarılar 😄
Horoz yumurtladığı zaman
Bilemedin kırmızı kar yağınca
Senin için yağdırırız
O iş bana gelince Güneş havada eritir yere düşmeden 😄
Bu arada horozlar da yumurtluyor, bu değerli bilgiyi paylaşmak istedim. 😂
Kırmızı kar yağmaz, ama horozlar yumurtlar.
Horozu adam bilirdim 😄
Bizim birkaç yıl önce 1 tane horozumuz vardı ve birkaç kez yumurtlamıştı, yumurtası da bıldırcın yumurtasından biraz daha büyük oluyor.
Neee horoz yumurtuyor mu?
Biz şu ana kadar adam bildiklerimizin kaç tanesinin aslında adamlıkla zerre kadar alakası olmadığını gördük. Sen onları görseydin horozun yumurtlamasını çok normal karşılardın... 😂😂
Ay sen ciddisin ben dalga geçtin sandım
Evet, gerçekten horoz yumurtluyor. 😁
Gece gece konu nereye geldi ama güzel bilgi
Ben horozun yumurtasını kendi gözlerimle gördüm.
Güzel bilgi teşekkürler bunu arkadaş ortamında anlatıcam mutlaka
Ama her horoz yumurtlamıyormuş, horozun yumurtlaması için ovaryum adında bir organının olması gerekiyormuş. Ovaryumu olan horozlar, yılda birkaç kez yumurtluyormuş.
Rica ederim.
🤍🫶