
Aşk değil hoşlantı hatta kendisine de söyledim ancak olur da demedi olmaz da demedi sadece devamlı olarak söylenmesi sıkıcı dedi sonradan bir şey demedim ne yapayım? Ayran gönüllü olarak görüyor.
15 Temmuz, 2023 Cumartesi 18.09

Aşk değil hoşlantı hatta kendisine de söyledim ancak olur da demedi olmaz da demedi sadece devamlı olarak söylenmesi sıkıcı dedi sonradan bir şey demedim ne yapayım? Ayran gönüllü olarak görüyor.
15 Temmuz, 2023 Cumartesi 18.09
Umursamıyor değil belki de sadece seni arkadaşı olarak görüyordur ve böyle olduğu için de sürekli bunu demenden rahatsız oluyordur. :) Anlayış göstermelisin. 😌
Peki bir şey demiyorum zaten hoşlandım demiyorum artık
Bencede çünkü o sana arkadaşı gibi değer veriyor😌
Peki 😐
Beni sevmeyen bir kişiyi ben umursamazdım bile. ama senin kararın istersen devam et istersen vaz geçmeyi dene hiç bir kimse vaz geçilmez değildir bunu da kimse unutmasın. İlk önce, duygularını kabul etmelisin. Üzgün, kırgın veya öfkeli hissedebilirsin. Bu duyguları hissetmekte haklısın. Kendine zaman ver ve kendinle ilgilen. Arkadaşlarınla ve aileninle zaman geçir. Yeni hobiler edin. Kendine odaklandığında, başkaları için daha az zaman ayıracaksın ve bu da seni daha mutlu edecek. birde Yeni insanlarla tanışmak, seni daha mutlu ve daha özgüvenli hissettirebilir. Yeni insanlarla tanışmak için, yeni aktivitelere katıl, arkadaş edinme gruplarına katıl veya yeni bir kursa başla.
En son dediklerin engelli olanlar için zor 😂
Hayırlısı olsun umarım düzelir her şey senin için abi 🙏
Umursamıyorsa sende onu umursama bence
Aynen öyle ondan olmaz boş ver
Bende onu umursamaz davranırım
Teşekkür ederim
Rica ediyorum
Cevap
7Cevap
Belki dikkati üzerine çekmek için çaba sarf edilebilir. Ama kimsenin takati yok artık böyle şeyler için uğraşmaya. Uğraşan varsa da büyük saygı duyuyoruz.
Ama en kötüsü de uğraştıktan sonra karşılığının olmamasıdır
Bir kez kendini belli edersin hoşlandığına dair eğer seni bildiği halde umursamıyorsa sende onu umursamayacaksın👍🏻
Sende onu umursamayacaksın bu kadar basit
Umursamamış sal gitsin.
Sal bence
Saldım gitti konusunu bile açmadım
Boş ver.
Umursamıyorsa sen de umursama.
Umursama
Sen de onu umursama.
bence bişey yapma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?