AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
183Cevap
Hem düzgün biri denk gelmedi hem de ortam yok, iş güçten farklı ortamlara giremiyorum
Bu arada karşıma iyi biri çıkmadı diyenler de genelde bile bile kötüleri seçen tipler, belki farkında değillerdir
sanirim kriterlerim yuksek ve begeni anlayisim zor biraz cunku 80% mantikli birisini sirf hissim yok diye reddettim
Başak burcu musunuz
Çok çevrem yok sosyal değilim en büyük etken bu sanırım ama karşıma çıkanlarda kıymetimi bilmedi
Evet tabii ki çevrenin de önemli faktörü var fakat bu istemekle ilgili sanırım biraz.. Evlilik işte, içerde ki çıkmak, dışarda ki girmek ister..
Sosyal ortamım yok kimseyle tanisamiyorum ve bu durumdan kurtulamıyorum keşke kız olsaydım mk
Ben asosyalim. Birini sevsem bile ortamina girip hemen konusamiyorum. Keske sohbetim sarsa her insanla konusabilsem. Asosyalligi yenmem icin birinin tavsiyesi var mi?
Yüzsüz olmak her zaman işe yarar
genelde kötü seçimler yaparım hayatıma giren neredeyse herkes beni kullanmak için hayatımda bende artık hayatıma kimseyi almamayı alsam bile takılmak için almaya karar verdim 😂
Doğru insanı bulmak aşırı çok zor ve asosyal biriyim nasıl bulurum bilmiyorum. Ve ben tanıştığım insanda takılı kalıyorum bağlanıyorum bu yüzden bir yandan korkuyorum ileride ayrılırsa diye..
Seçimlerim değil seçimlerim iyi karpiluzu kesmeden içinden ne mal çıkacağı belli değil iyi olgun güzel karpiluz seçersin. Ama içi kabak çıkıyorsa suç bende değil. Onu oyke yatistirende kabahat
İyi olmak yetmiyor mükemmel olmak lazım sanırım ben skolyoz engelliyim normal biriyle ilişki uzun olmuyor keşke kendim gibi beni anlayan birisi çıksa karşıma
Üzülmekten korkuyorum. Bu yüzden de cesaret edemiyorum
Güzel bi kazık yedikten sonra bir süre güven problemi yaşıyorsun sonra tam atlattım diyorsun bi bakmışsın yalnızlığa çoktan alışmışsın bu sefer de ilişki yapmak diğer insanlara göre daha zor oluyor
Bu zaman da bir kadınla ilişki olmaması anormal gibi
kafamı dinliyorum karşıma çıkar elbet diye düşünüyorum ama uzun tutmicam sevgililik süresini direk evlilik sonra sevgili gibi gidip gezelim hayatımızı yaşayalım birlikte..
Şimdiye kadar yalnızlığı kendim seçtim. Şimdi de olmuyor
Yalnızlığa alıştın mı bir kere her kafanı bozana yol verirsin... Ramiz Karaeski
Geçmiş travmalar şu an ki yalnızlığa bağlılık güven sorunu sevilme arzusu sevememe sosyal ortam yetersizliği ve toplumun klişe olmasi
Çünkü genellikle çıkar ilişkisi olayına dönüyor. Sevgili olarak kalmıyor. O yüzden gerek duymuyorum artık
Maalesef sosyal bi ortamda değilim istesem de işim gereği olmuyor askeri personelim. Ve yaşadığım kötü olaylardan sonra içime kapandım
tanışsak ne olacak güvenecek biri çıkmıyor ki ya da bana denk mi gelmiyor bilmiyorum hepsi kardeşim
Öyle diyorlar hep sonra friendzone da tutulan 20 kişi çıkıyor. Şu friendzone dan vazgeçin ya artık
Ne diyon ya
Diyorum ki size gerçek değer veren güvenilir olanları arkadaş diye yedekte tutuyorsunuz kimse olmazsa o olur diye sonra da niye karşıma düzgün erkek çıkmıyor diye şikayet ediyorsunuz vazgeçin artık bundan
Yalnızlık kaderim olmasaydı tercihim olurdu ben yalnız kalmayı seviyorum ilişki beni çok yordu
Fena değilim, boy pos yerinde sayılır. Ortam yok arkadaş. Cinsellik de umrumda değil. Şu duygusal açlığım gitsin yeter.
Sevgilim hiç olmadı ya hem sizene onu anlamadım bu cevap işi size nasıl bir kazanç getiriyor olabilir ki
İyi değilsin sen kızım
Çok agresif bir kızsın olmamsı normal. D
Vdjfbdjsnn
Kısa ve öz tek sorunum yeteri kadar yakısıklı olmamam.
Hangi ortamda olursanız olun en yakişikli veya guzel kimse o en çok ilgiye maruz kalandır.
Soğudum en son bir yıl önce sevgilim vardı ondan sonra çoğu kızdan ilişki manasında hemen hemen soğudum
Aslında yalnız olmam için hiç bir sebep yok üstelik paramda var evim arabamda var ama olmuyor param yok diyen arkadaşlar parayla olmuyor
Çünkü illa sevgili bulup tutunacak bir dal aramak bana göte yanlis kendi ayaklarımın üstünde durabilirim
Değer verip karşılığını alamamaktan yoruldum artık nerde şerefsiz benim yanımda olduğu için kimse dikkatimi çekmiyor artık
Doğru insan gelmiyor, yolu mu karıştırdı ne :)
Hep doğru olanı arıyoruz da biz ne kadar doğruyuz ki doğru olanı bekliyoruz...
Sorumluluk sahibi ne istedigini bilenn birisi lazim
Ne istediğimi bildiğim andan beri yalnızım. Çok da kasmaya gerek yok
kimse beni sevmesin, bende kimseyi sevmeyeyim yanlız geldim çift gitmek zorunda degilim
Bence gerek yok tek basima kendime yettigimi ve kimseye o sevgiyi vermedigimi biliyorum ulasilmazim
Fazla egolu olma bence
Ego değil kanka böyle sorunluluklarjm alamiyorum ne kimseyi uzmeye gerek var ne üzülmeye
Kötü seçimler yapan iyi bir partnerim, benim kıymetimi bilmiyorlar! 😇😇😇🥰🥰
İktidar da ak parti varken insanlar aşk düşünemiyor 😂😂 çünkü herşeye günlük zam geliyor
Biz ayrıldık kısa bir süre önce gerçekten kimseye değmiyor
Güvenecek birini bulsaydik dünyayi karşımıza alacazda
Babamın şu anda bana ihtiyacı var o yüzden o yüzden şu anda babam benim için çok önemli en önemli
insan sevmiyorum ben direkt. tabii konus cinsellikse o baska
Niye karşıma hep. Yanlış insan çıkar terkedilmekten yoruldum
Bir insan bir sefer aldatilir onun için hiç kimseye güvenim yok
Yalnızlık iyidir arkadaşlar, huzur bulursunuz.
eğitime ve kariyere odaklanmak istiyorum çünkü
Türk kızlarının ön yargisi ve egoistligi sevenin degerini bilmiyorlar
ya ben gayet guzel seviyorum da karsimdakiler genelde sıkıntılı oluyor
Ya iyi seven iyi sevene denk gelmiyor hep böyle bu
Çünkü daha sonra başkasına gittiler. Ben de sap gibi kaldım
Sosyal bir ortamim yok, arkadaşlarimin sayisi bir elin parmağını geçmez. Onun dışında maalesef ozguvenli biri de degilim. Okul hayatinda bircok kez dıs gorunusumden, ses tonumdan vs vurdular
Bir ilişki kuracak efor sarfetmek istemiyorum cok yorucu geliyor ve gereksiz ugras gibi
İstesem hemen sevgilim olur ama yanlız kalmak istiyorum
"Canim isterse" değil hayatima birini istesem olurdu. Cikmak isteyenler var ama Şu an yanlizlik güzel geliyor
Yanlızlığı seçtim diyenlerin çoğu yalan kimse yanlız falan degil
Birinin bana bakmaması ve çalışıyorum iş güç uğrasamam
Bence sosyal değilim İstanbula geldim tek yaşıyorum çevre edinemedim sebebi bu
Açık sözlü dürüst birisiyim sanırım ondan kimse yok hayatımda
Artık o kadar güvenimiz kırılıyor ki kimseye güvenemediğimiz için
Elbet bir gün karşıma gerçek seven biri çıkması dileğiyle…
para lazım ve ağzım laf yapmıyor konuşamıyorum erkekler içinde geçerli
Neden yanlış olduğumu bilmiyorum ama yanlışlık bazen iyidir.
Seçilmiş yalnızlık. Bir süre daha hayatın tadını çıkarmak istiyorum.
Yok aga yok uzayda yasiyonusum gibi kimse yok uzayda olsam belki bir dişi bulurduk orada burada yok
Pek sosyal biri değilim çekingenlik var o yüzden herhalde
ortam ve arkadaş çevresi yok. o yüzden yalnızlığa devam :)