Bu kız beni seviyor mu yoksa sadece arkadaş olarak mi görüyor nasıl anlayabilirim?

Kız muhafazakâr biri. Ben ona güzel sözler söyleyince (iyi ki varsın, senle sohbet ettiğim için mutluyum vs.) bu sözleri söyleyince o da karşılık olarak arkadaş kelimesini kullanıyor karşılık verdiği cümle içerisinde. Ama yine de bunu muhafazakâr dindar biri olduğu için veyahut utandığı için de böyle demiş olabilir. Sizce bu kız beni evlenilecek erkek olarak görmüyor mu sadece arkadaş olarak mi görüyor?
Seviyor olabilir ihtimal var
Kesin olarak sadece arkadaş olarak görüyor
Anlayamazsın. Kızlar tabir ettiğinin tam tersi de olabilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bu kız beni seviyor mu yoksa sadece arkadaş olarak mi görüyor nasıl anlayabilirim?
Cevapla