Uzun zamandir sevgilinin olmamasi alay konusu olacak bir sey mi?

Benden 2 yas küçuk kuzenimin 4 yillik iliskisi var. Ama su son 7ayi adam akilli gecti. Onun oncesi klasik toksik ergen iliskisiydi. Benim de uzun zamandir sevgilim yok. Ama konusurken arada surekli bana laf sokuyor. Bugun bir sey konustuk mesela, iliskisinin eski toksik doneminden , o benim dedigimi baska yerlere cekip, sen uzak kaldığın icin bilmiyosun falan dedi. Genel olarak da son zamanlarda surekli bunu yapıyor. Benim uzun zamandir bir iliskim olmadigi icin sevgili islerini bilmedigimi, hayatimin heyecansiz oldugunu falan soyluyor surekli. Ben sevgilim olmasını dert etmesem de (çunku şu an baska onceliklerim var) boyle aşağılar gibi laf sokmasi sinirimi bozuyor. Ve bunun yaninda da sevgilisini bana karsi savunuyor. Sen bilmiyosun ama biz şunu şunu yasadik diyor. Ama sorsan bunlarin hicbiri beni asagilamak icin degil. Bilmiyorum, kuzenime cidden cok deger veriyorum , ama bu sinirimi bozmaya ve deger verdigim kisiden geldigi icin kalbimi kirmaya basladi. Siz olsaniz ne yaparsiniz.
Güncellemeler
+1 yıl
Üstelik cocuk kendi öz saygisini yitirtecek kadar agir seyler yasattiktan sonra her defasinda barismam diyip baristi. Boyle bir iliskiyi 4 senedir birlikteyiz diyip sen anlamazsina getiriyor.
Uzun zamandir sevgilinin olmamasi alay konusu olacak bir sey mi?
Cevapla