Hayatınızdaki kişinin önceliği olmadığınızı nasıl anlarsınız?

merhaba arkadaşlar iki yıl süren ciddi ilişkim var geçen günlerde düğün vardı gitmemi istemedi gitmedim dün gece beni arayıp bugün için düğün olduğunu söylüyor asla sormadan ben de gitmesini istemediğimi belirttim beni suçladı yalandan bu hallere girme dedi saatlerce ağladım beni suçladı hep benim çok zoruma gidiyor tıp ikinci sınıf öğrencisiyim okulda kafede arkadaşlarımla oturmama bile karşı ve tamam derim o benim önceliğim ama ben onun önceliği değilim asla olmadım sanırım haksız mıyım yanlış mı düşünüyorum sizce gerçekten
Hayatınızdaki kişinin önceliği olmadığınızı nasıl anlarsınız?
Cevapla