Aşık olmak istiyorum artık ama nasip olmuyor. Ağlamak istiyorum. Nasıl olacak bu iş?

Beni beğeneni ben begenmiyorum. Benim beğendiğim beni begenmiyor. Sabrım azaldı. Gözlerim doluyor. Herkes evli, herkes çok mutlu. Neden ben böyleyim. Kimse yok diye begenmedigim biriyle olmak istemiyorum. Ne zaman aşık olacağım ben? Ne zaman evleneceğim 😞😔
Aşık olmak istiyorum artık ama nasip olmuyor. Ağlamak istiyorum. Nasıl olacak bu iş?
Cevapla