Soruma Hoş Geldiniz Değerli KS Üyeleri!
Örneğin, size fake bir başkasının resmini atıyor, sizde inanıyorsunuz, çok güzel ya da yakışıklı ama buluşunca tamamen yalan olduğunu öğreniyorsunuz. Allah düşman başına vermesin.. 😅


Ne yapardınız?
Soruma Hoş Geldiniz Değerli KS Üyeleri!
Örneğin, size fake bir başkasının resmini atıyor, sizde inanıyorsunuz, çok güzel ya da yakışıklı ama buluşunca tamamen yalan olduğunu öğreniyorsunuz. Allah düşman başına vermesin.. 😅


Ne yapardınız?
Sorun olmaz benim için ama yalan söylediği için yani kendini bana farklı tanıttığı için sorun olurdu. bu yüzden de öncelikli olarak bu durumu konuşurdum neden yalan söylediğini ya da neden kendini olduğundan daha farklı tanıttığını sorardım ondan sonra da karar verirdim duruma göre
Diyorsun 😅 Hımm 😅 Ben direk soğur kurtulmak için yol arardım kardeşim 😂Aman aman civciv çıkacak kuş çıkacak ördek çıkacak ne çıkacak 😅Bir şey yalan ise her şey yalan olabilir 😅
Tabiki de bırakırım nedeni de gayet ortada beni kandırıp yakışıklı fotoğraf atacak ama o olmadığını gördüğümde devam edeceğim beni kandırmaya devam eder o yüden asla ona o şansı vermem başta neyse onu gösterse hiç sorun olmaz ama yalana gelemem
Çoğu insan da yalancı maalesef o yüzden kimseye de güvenmiyorum güvenmemek en iyisi
İyi yaparsın bence de bırakmak lazım. Sahtekarlık, her şey yalandan ibaret olabilir. Bende aynı şekilde düşünüyorum. Tip fizik geçici her an değişebilir tedavi edilebilir cildiye estetik dermatoloji vs vs nice şeyler var...
Günümüz insanları menfaatçi ve çıkarcı oscarlık oyuncu göründüğü gibi değiller olduğu gibi görünmüyorlar köprüyü geçene kadar herkes melek rolünde oynuyor
Genel olarak güvenmemek evet iyi
Ben zaten hiç kimseye güvenmedim şimdiye kadar 😅
Bir Rabbim bir de ben 😅anama bile güvenmiyorum 😂😂
Dış görünüş geçicidir önemli olan kalp kalbi güzel olsun insanın yeter o hatayı 1. kez yapan neler neler yapar o yüzden asla vermem Allah kimseye yaşatmasın o durumu
Katılıyorum, çok güzel düşünüyorsun, amin inşaAllah 😊 Böyle bir soru da neden gizlisin merak ettim 🤔
Zaten benim için hiç önemli olmadı dış görünür merhametli kanaatkar ve fedakar olmasıydı tek dileğim 😅
Sorulara cevap verdiğim zaman genelde gizli cevap vermeyi tercih ediyorum kimlerin yazacağını takip edeceğini bilmiyorum nede olsa gizli kalmak o yüzden en doğrusu benim için düşüncelerime katılmana sevindim teşekkür ederim bu arada hiç üşenmeden fikirlerime cevap verdiğiniz için
Hımm bu da güzel, başka soruma geldiniz mi peki? Ya da imzanız var mı mesela hep sizin olduğunuzu anlamaları için? Sevinmene sevindim gerçekten 😊Bende teşekkür ederim 😊 Estağfurullah ne demek yazılan her şey emektir benim için 😊yeni geldim gönlünüzce olsun iyi akşamlar dilerim 🫡
Ben sizin sorunuza ilk kez cevap verdim oda denk geldiğim için cevap verdim yani ilk kez görüyorum sizi
Hımm güzel 😅 Sevindim bende sizi ilk kez görüyorum sanırım çünkü böyle güzel konuşanı pek görmedim. 😅
İmzanız olsa hoş olur en azından sizi bilebilirim bilebilirler gizli de olsanız 🫡 Günaydın için çok geç tünaydın 😅ya da mutlu günler 😅
Teşekkür ederim konuşmak isterseniz takip atarım tabi size yazarsınız isterseniz sorun değil benim için
Ricalarımı iletiyorum 😅 Ben soruda konuşmayı severim genel olarak özelde konuşmaktan mümkün olduğunca kaçıyorum. Çünkü özelde konuşunca bir süre sonra naber nasılsın napıyon a dönüyor, sürekli sürekli sıkıcı geliyor bana sonra mesaj atmayınca da ters yapıyorlar kötü konuşuyorlar. Soruda sorularda konuşmak isterseniz tabi ki seve seve 😅
Tanışmayı seviyorum o başka 😅 özelde sevmiyorum derken sürekli sürekli her gün her gün sevmiyorum 😅
Umarım izah edebilmişimdir🫡
Yok anladım ben ne demek istediğinizi merak ettiğinizi düşünmüştüm o yüzden kim olduğumu bilin diye öyle sylemiştim aslında yoksa farkı bir niyetim yoktu yani yanlış anlamanızı istemem beni o tiplerden değilim yani öyle bir niyetim olsa direkt derdim takip ettim gel konuşalım diye sormuştum sadece merak ettiğiniz için
Evet merak ettim 😅 Tanışmayı da seviyorum dedim tanışalım mı 😅
Sadece sürekli olarak konuşmayı sevmediğimi söylemek istedim ama soruda konuşmayı severim istişare munazara müzakere tartışma filan 😅
Kötü bir niyet ya da herhangi art niyet düşünmedim. Yanlış anlama yok merak etme lütfen. Konuşalım işte 😅Hani neredesin 😅🤔
Burdayım kusura bakmayın geciktim ne konuşmak isterseniz konuşabiliriz tabiki tanışmak için de siz isterseniz tanışırız sorun yok benim için dediğim gibi ne olursa olsun yanlış anlaşılmak istemem yanlış anlamamanıza sevindim çok teşekkür ederim
Estağfurullah canın sağolsun, hoş geldin bende geciktim kusura bakma işten çıktım kalabalıktı mahallenin çocukları var yanımda. Evet konuşalım ve tanışalım istiyorum. 😅
Estağfurullah yanlış anlayan yanlış yoldadır yol verin gitsin 😅
Ricalarımı iletiyorum da nasıl tanisacağız 😅Seni göremiyorum hala 😅
Sorun değil ne zaman müsaitseniz o zaman yazabilirsiniz ben takip isteği attım size
Teşekkür ederim 😊
Her ilişkide olduğu gibi, güven çok önemlidir. Eğer sosyal medyada tanıştığım sevgilim gerçekte farklı biri çıkarsa, hayal kırıklığı yaşarım. Ancak, tepkim ne olursa olsun, dürüstlük ve iletişim önemlidir. Konuşarak durumu açıklığa kavuşturur ve ilişkimizi değerlendirirdim. 😅🤔
Değerlendirecek bir şey yok sahtekarlık bu 😅Yol vermek gerek 😅
Cevap
5Cevap
Bacı gardaş muhabbet eder elense çekerdim herhalde koçum benim şekilde değiştirmeyi biliyor diye 😂😂
Güzeldi abi 😂 Benim ki acemiliğe gelmişti 😂Şok olmuştum ayıp olmasın diye de kalmıştım skdkdk
Kalkınca ayıp oluyor ama 😂😂
Kalmakla iyi etmişsin çok da şeapmamak lazım sonuçta muhabbet edilip ileriye taşımamak bizim elimizde
Evet abi ancak ona da pişman olmuştum sonradan bundan sonra hiç oturmam gerçi videolu görüşme yaparım her türlü 😂
Öncesinde görüntülü konuş sonra ister otur ister yatıya kal ben bilmem 😂😂
EyvAllah abi, gönlünce olsun Mutlu ve de serin günler dilerim 😂
Bundan emin olmadan o güveni hissetmeden buluşmaya gitmem zaten oyuzden de böyle bir sıkıntı yaşamazdim
Hımm mantıklı olabilir ama hani olsa mesela olsaydı diyelim 😅
Ozaman ağzının üstüne terlikle vurarım 😂😂
Bu da güzelmiş 😂Hiç aklıma gelmemişti 😂
Gönlünüzce olsun 😅
büyük konuşmayayım şimdi zira ne desem başıma geliyor 😒 ama sosyal medyadan kimseyle buluşmadım bu yaşıma kadar
Hımm 😅Ben ben beş kişi ile buluştum totalde 😅 Hepsi güzeldi sadece biri sahte çıktı 😂Bir tanesi de makyajı silince şey çıktı 😂Aman aman sdjdk
Sevgilimle kisa sureli de olsa goruntulu konusurum. Eger kabul etmezse ayrilirim cunku fakedir buyuk ihtimal.
Hımm 😂 Mantıklı çok güzel düşünüyorsun katılıyorum 😅Benim başıma gelmişti de ben önemsemediğim için çok da şey etmemiştim 😅Sen soruma göre şey et diyelim ki oldu hem görüntülüde de fake olma şansı var 😂
Efekler var uygulamalar var güzelleştiren 😅
Ya onu boş ver sen 😅 Böyle bir şey başına gelse yani buluştuğunda fark etsen yapardın 😅
Bende efeksiz wpde her türlü djdjd
Vay anasını doğru valla orası da var şimdi 😂Kaç gitsin en iyisi başına bela alma djdjd
Hıhı 😅 Napıyon nasılsın havalar nasıl oralarda burası çok sıcak tam denizlik djdjdj
Himmm 😅 Müsait olunca deniz yap 😅Dikkat et güneş geçmesin gölgede dur sjdjd
Hımm üzüldüm ama nedenini burada söyleme 😅
Mutlu günler dilerim Bahar 😅
EyvAllah 😅
Öyle şeyler mümkün düzgün tanıyınca pek hayal kırıklığı olmuyor
Haklısınız da insanlar oscarlık oyuncu 😅İyi akşamlar dilerim
Ne yapardım 🤔bilemiyorum ki off kötü bir durum olsa gerek 😬😀
Çooooook kötü berbat dehşet vahşet neler çektim neler 😂😂
Aaa demee senin başına geldi mi 😳dur dedikodu varsa geleyim anlatt çabuk 😂
Gelmişti senin haberin yok mu 😂
Yoo haberim olsa keyfine mi soruyorum sen de yani 😂
Tamam tamam anlatırım ne bileyim yahu 😂 Çalkalanmıştı yani 😅
Eoey uzun yazmissin okuyacagim onlari 😀
Müsait olunca acelesi yok 😅Canın sağolsun 😅 aklımda kalanlar onlar dkdkd
Anlamıyorum bi insan neden kendini farklı tanıtır ki
Menfaat ve çıkar amaçlı insandan her şey beklenir 🫡Çok şükür bende öyle bir şey yok
yaşadım bunu
zaten günübirlik ilişkiydi sallamadım
Bende yaşadım 😂İyi yapmışsınız gönlünüzce olsun 😂Ben salladım gitti sjdjd
Huy olarak cadı dimi. Bana da öyle insan lazım. Akrabaların üstüne salacam.
Kanka huy tip kafana göre babba 😅Allah Allah ama tip tip filmlerdeki cadı gibi sjsjd
Cadılar da güzeldir 😂
Ben sevmem valla aman aman gördüm bir tane tıpkı cadi gibi djdjd
Salacan işte sevmediğin akrabaların üzerine. Uğraşıp dursunlar 😂
Yok yok benim işim olmaz düşman başına 😂Neler neler geldi başıma of of of dkdjd
Daha beteri olmasın 😂
https://youtu.be/a8CNqe9yM9U
Amin inşaAllah kanka beterin beteri vardır 😂 Teşekkür ederim şarkı için 😂 ömrümün fazlası yollarda geçti
Rica ederim 😂
EyvAllah 😂Yeni soruma da bekler mutlu serin günler dilerim 😂
Ne cevap vereceğim diye düşünüyorum ona😂
Düşün düşün 😂
https://m.youtube.com/watch?v=zmuAHrn0adY
Riske atmayıp önden bir görmek gerek.. yoksa arkama bakmadan kaçarım 😂
Videoda da fake efekt var 😂 Yapılabiliyor uygulamalar ile 😅Ben yine insanlık yapıp görüşmüştüm 😂
Hahaa o kadar yani ben çok geride kalmışım o zaman 😃
Canımız sağolsun 😅Ama kaçmak en iyisiymiş gibi duruyor 😅Çok pişman oldum şahsen 😅En iyisi ansızın wp görüntülü görüşme 😅
😂
Galiba bu;
Çok güzel oldu kardeşim 😂 Mükemmel 😂Dini bütün adamız namaz kılıyorduk 😂Aman tanrım sdjdjd
Herkesin mutlu olmaya hakki var ama bu sahtekarliga girer
Katılıyorum hocam kesinlikle peki ya sonra yani ne yapardınız benim başıma gelmişti de aynısı 😂
Hımm anladım, peki gönlünüzce olsun, 😅
benim bi işim çıktı ya
Çok güzelmiş 😂 Mantıklı yeni fark ettim kusura bakmayın lütfen 😊
Mutlu günler dilerim 🫡
Aşık olurdum keşke gollum olsa dowjwjfo
Allah Allah yahu olur mu öyle şey 😂
Olsun madem 😅 Gönlünce olsun mutlu günler dilerim 🫡
Ben şok
Ben de şok olmuştum eee sonra ne yaparsınız 😅
Şaşırdım yani
Peki ya sonra bu kadar mı 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?