Erkek arkadaşımın telefonunda hoş olmayan şeyler gördüm sizlere sorum var?

Erkek arkadaşım uyurken telefonuna baktım aslında telefon değiştiği için sadece resimlerle ilgilenecektim ama bir dürtündü ile en yakın arkadaşıyla olan konuşmalarına bakmak istedim beklemediğim şeyler gördüm erkek arkadaşım eskileri hakkında instadan engelleme sslerini atmış arkadaşına ve onun hakkında konuşulmuştur illaki resimlerin altında bir şey yazmıyordu onları sildi diye düşünüyorum ama resmi silmemiş sonrasın da erkek arkadaşım yurtdışına çıkıcaktı ve arkadaşı bul ordan birini sik demiş benim erkek arkadaşım ise buralardan mı s* ym başka memleketten mi s*m demiş artı bu konuşmalardan önce mi sonra mı ne tam hatırlamıyorum erkek arkadaşı bir kız muhabbeti yapmış benim erkek arkadaşımda ben s *m demiş sonra demiş yok sen sik demiş ama bunları ben varken konuşuyorlar ikimizin tarafından herkes biliyor bizi aileler felanda biliyor ama ben kız olduğum için kendime yediremedim ve uzaklaştım telefonu kurcaladığımı anlamasın diye belli etmedim yapmacık davrandm ama inanın çok kötü hissediyorum kendimi merak etmeyin erkekler arasında döner böyle muhabbetler biliyorum ama hayatlarınızda biri varken çok yanlış ve çok saçma artı biz birliktede yapıyoruz bu muhabbetleri bir diğer mesajda bir kız var erkek arkadaşımın çalıştığı fabrikada çok çalışmıyor orada arada gidiyor işinden dolayı ve kız buna yaklaşmaya çalışıyor erkek arkadaşım bana söyledi biliyorum ama bilmediğim bir şeyi erkek arkadaşına atmış kız buna çikolata resmi atıp çikolatamı kimseyle paylaşmam ister misin tarzında ama bunu bana söylemedi onun haricinde olanları söyledi bunuda erkek arkadaşına atıp mal mk kıza yüz vermiyorum hala ne yapıyor diye korkuyorum yapışcak diye bana demiş bana söylemediğine kızdım her şeyi söylerken niye söylemedi bunu artı o s*erim ederim muhabbetleri dönerken erkek arkadaşım arkadaşına demişki olum şu profiline resim koy kıza yazcam diye korkuyorum yazmış ve erkek arkadaşım 27 yaşında çok düzgün çok saygılı bir insan bana da her şeyini anlattığını düşünüyorum misal o yurt dışı kız olaylarını s*erim şeklinde değil ama bulayım mı burdan bi kız sen ordan bul bende burdan bulayım diyordu erkek arkadşaına dediği şeyi bi nevi bana da diyordu ama benim düşünccem şu şekilde arkadaşı beni biliyor ve sürekli eskilerin lafını yapıyor kendimi değersiz hissediyorum benimki engelliyor aslında takma diyor ama takıyorum işte bi evlilik olmadığı için diyememde konuşma onla diye ama cidden arkadaşı sıkıntı benimkine güveniyorum ama inanın dünden beri kötü durumdayım ne yapıcam bilmiyorum ne düşünmeliyim siz erkekler lütfen erkek muhabbeti diyip geçmeyin empati yapın ve şunuda diyim ben arkadaşlarımla hayatımdaki insan dışında laf yapmıyorum empati yapın lütfen boş geçmeyin beni kafayı yicem

Erkek arkadaşımın telefonunda hoş olmayan şeyler gördüm sizlere sorum var?
Cevapla