Sizce hoşlandığım adam ona attığım adımları anlamamış mıdır?

Onun da benden hoşlandığını düşünmüştüm bana öyle hissettirmişti

birincisinde onu yanlışlıkla aradım ama hemen kapattım bana yapabilmesi için sebebi olsun diye wp den aradım görmemesi imkansız (yazmadı)

ona iş yerinde içecek ısmarladım çok saçaktı diye baya sevindi sohbet ettik (sonrasında tatile çıktım) (yine yazmadı)

bana yazıp adım atması için yeterli sebepler değil mi? Benim yanlış anlamışım acaba hoşlanmıyor mu? Ama hoşlanmasaydı ben böyle hisseder miyim?

Sizce hoşlandığım adam ona attığım adımları anlamamış mıdır?
Cevapla