Kafede otururken beğendiğimiz bir kızla tanışmak için nasıl adım atılmalı, kızlar nasıl bir yaklaşım bekler?

Kafede yalnız başına oturan fiziği iyi , ortalama üstü bir tipi olan bir erkek düşünün masada oturan bir kızı beğendi nasıl yaklaşmalı kızdan olumsuz bir tepki almamak için yani reddedilmekten öte yanlış anlaşılmamak için nasıl adım atmalı ne yapmalı, kızlar nasıl bir yaklaşım beklersiniz ya da ne beklemezsiniz

Kafede otururken beğendiğimiz bir kızla tanışmak için nasıl adım atılmalı, kızlar nasıl bir yaklaşım bekler?
Cevapla