2 yıldır peşinden koştuğum adam beni hiçbir zaman istemedi neden?

Hayatında kimse yoktu ona rağmen asla beni istemedi aşık olmak falan istemiyordu gerçekten güzel bir kadınım ama neden böyle oldu anlamadım şu an asla yazmam çünkü fazlasıyla süründüm ama sizce neden beni istemedi?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar panelden adresini bulup kicina iğne yapip bayiltip kacirip evlenswm mi
2 yıldır peşinden koştuğum adam beni hiçbir zaman istemedi neden?
Cevapla