Gözünüzden düşer mi? Kusura bakma ama ben bu gerçekten sonra seni ne kadar sevsemde seninle yapamam mı dersiniz,
Yoksa daha çok yanında olup sevginizi vermeye mi yönelirsiniz?
Yoksa daha çok yanında olup sevginizi vermeye mi yönelirsiniz?
Taciz kadar pis bir şey mi var mı? Sadece ben ile iken tacize kaldı ise kaldığında söylemediği için kızarım. Onu taciz eden kişiyi şimdi bile tanısam sebepsiz bir şekilde de gider döverim. Tacize uğrayan değil bana göre taciz eden suçludur. Diğeri zaten taciz sayılmaz.
Taciz diyorsun. Taciz farklı bir olaydır. Bekaret vs takıntım aşırı derecede var. Fakat isterse 50 kişi tarafından taciz tecavüze uğrasin benim gözümde zerre kirli değildir o kız. Eğer bahsettigin kişi sensen ve bunu kafaya takıp üzülmüyorsa yanında durmuyorsa uzak dur o insanlıktan ve adamliktan nasibini almayan kişiden. Ve sakın üzülme
Çok teşekkür ederim🙂
Rica ederim:)
Eğer onun bi derdi ise oturup dinlerim onu motive ederim. Eğer kendisi bu konuları atlattıysa ve o durumu düşündüğünde kötü olmuyorsa benim içinde sıkıntı yoktur. Geçmişte olan geçmişte kalır
Cevap
6Cevap
Bunu bende düşünmüyorum değil. Zor bir karar namus davası sonuçta birde anadolu topraklarında yetişmiş bir erkekse
Gözümden düşmez aksine daha da bağlar bendende çekinir ona göre davranayim derim ama ben böyle düşünsem de karşıdaki böyle düşünmedikce iyi niyetler her zaman suistimal edilir
Ben daha çok yanında olurdum ya bunun icin terkedecek değilim
Bu durumda yapacak bir şey yok ki. Sonuçta isteyerek yapmadığı bir şey bu
Tacize uğramayan kadın nadirdir açıkçası. İsteğine bağlı bir durum değil bu neticede
Hmm öyle mi diyosun?
San ki isteyerek tacize uğramış
Dürüst olduğu sürece hiç bir problem yok asla
Yanında olmalıyiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?