Sevgilimle seviştik sonra sarılıp böylece huzurlu uyuyalım dedim çok kızdı neden sizce?

Çok huzurlu geldi o an ona sarılıp öylece uyumak sadece öpüşmek istedim o da bi an da şaka mı kalktı bile gel buraya artık çok geç yapıcaz dedi niye öyle diyorsun dedim bugün biraz daha romantik olsak dedim kızdı sonra biraz sonra alıp kucağına sarılıp sevdi ama ne bileyim niye öyle diyor ki anlık bende sarılıp öylece kalmak istedim
Sevgilimle seviştik sonra sarılıp böylece huzurlu uyuyalım dedim çok kızdı neden sizce?
Cevapla