Geçen gün bir Avmde Burgerkinge gittim, ve orada kasadaki cocuk bana burada mi calisiyorsun diye sordu.
Sonra herkese siparis numarasiyla seslenirken bana direk « hanimefendi siparisiniz hazir » dedi (siparisleri karistirmisti ama)
Sence orada calistigimi dusundugu icin mi yoksa avmde calisanlara indirim oldugu icin mi sormustur?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Siz kız olduğunuz için, aynı soruyu bir erkeğe yönetilmiş olsaydı düşünceleriniz geçerli olurdu
Anlamadim
Bence gayet net size soru sorması kız olmanızla ilgili yani avlanıyor
AVM de çalışana indirim diye bir şey söz konusu mu?
Kimisi öyle dedi, bende ilk defa duydum
Üffffff niye bunu önemli bir şey haline getirdin açmısın erkeğe
AVM de çalışanlara indirim var tabiki. Burger de AVM oersonel menüsü var ve biz başka yemek kartı ile ödeme yapıyoruz
abaza olduğu icin sormuş
yoklukta olunca ben
😀😀😀😀
selam ;)
Selam
Sen kapalı mısın 😆😆
Niye
Nasıl tahmin ettim hemen
Üzülerek soyluyorum kapali degilim 😉
Üzülerek söylüyorum aklından geçen değildir AVM deki olay 😂😂
Bak çok üzüldüm simdi 🥺
Günde 10 kişiye o soru sorulur çünkü bende AVM de çalışan biriyim
Peki bunun kapali olmakla ne ilgisi var?
Ve niye bu soruyu sorarsiniz?
Sen ben kapalı değilim dedin kapalı olsan sana niye olduğunu söylerdim
Söylermisin lütfen kapali olmakla ne ilgisi var?
Gercekten Merak ettim
Kapalı isen derdim hanfendi ama kapalı değilim dedin
Merak etme sebepim çünkü kapanmak istiyorum
Neyse kimseyi zorlayamam
Kapanmana saygı duyuyorum gerçekten ve tebrik ediyorum seni kapalı olsan sorunun cevabını verecektim ama şimdi kapalı olmadığın için şunu bil ikinci kere oraya git müşteri az Ken ve aynı kişiden bir menü al aklındaki şeyler yerine oturacak geçen nasıl gittin ise öyle git apartisiz sekikde
Neden musteri az ken git diyorsun?
Eğer müşteri az Ken gidersen aklından geçen olup olmadığını öğrenirsin çünkü müşteri az ise seninle ilgilenme olasılığı daha çok yok eğer normal karşılarsa bilki indirim için sana o soruyu sordu yok eğer sen ondan hoslandin ise onada çözüm bu bir şey isterken o çocuğu işaret et o verebilir mi de çocuğun sana karşı hissi yoksa bile bu sefer o düşünecek senin hakkında her gece bunuda kapanmak istediğin için yapıyorum sana kapalı kişilere saygım var
Cok Tesekkür ederim.
Peki mesela sen niye günde en az 10 kisiye bu soruyu sorarsiniz
Bazı yerlerde indirim olur elemanlara molalarda oyuzden de sorarız burada çalışıyor ise az para alırız oyuzden sorarız bir ikincisini kapalı ise daha nazik olur ona öyle davranırız. kapali fazla olmadığın dan daha dikkat çeker o ortamda ilk ona verelim beklemesin diye nezaket yahni
Anladim.
Ben calissam kimseye sormazdim, banane yani milletin alacagi indirimden 😅
Onların sorması şu yüzden elemanlar bizden alsın indirim yapıyoruz diye bizim cebimize para girsin yoksa keyiflerin den sormazlar onlar 😂😂
Nasil yani kasiyerdeki elemanin cebine para mi giriyor ordaki calisan personel indirim alinca?
Hayır oranın sahibinin cebine para giriyor kimi de pirim alıyor tabii cafe gibi yerlerde orada günlük kazanç fazla olursa
Saçmalık
Ne sacmalik