Bitti, imkansız, benim ilkelerime ters, yapamam, beni haketmemişsin, yazıklar olsun diyen erkek döner mi?

Bakın mantıkçı düz bi bakışla dönmez diyeceğinizi tahmin ediyorum ama gerçekten çok farklıydık biz. Ben depresyondayım 1 yılı aşkındır, 5 aydır da ilaç tedavisi görüyorum, aile ortamım dengesiz, bağlanmaya kandirilmaya insanları memnun etmeye açık bi yapim var. 7 ay çıktık, her şeyime tahammül etti, defalarca güvensizlikten kavga ettik, onu aldatmakla suçladı, ona olan aşkımdan ve kendi karakterimden bunu yapmam imkansız. Bakın ben ona ağza alınmayacak swyler soyledim ama sonra hep pişman olup özür diledim, onu uzdugumden cok daha fazla mutlu ettim, yanında olmaya çalıştım hep, her şeyini anlattı bana, biz sarıldığımızda cennet gibi olurdu. 7 ayda neler yaşadık anlatamam. Zararlı arkadaşlarım var. Yıllanmış arkadaşlıklar, kendim farkında olsam bile o alışkanlıktan, boş boş konusabilmekten hayatımdan çıkaramadığım ama bu olay olup tokat gibi çarptıktan sonra tekte tereddütsüz sildim. Çok şey yaşadık. Eski sevgilisinin fotograflarinj beğendiğini ilk gördüğümde 1. Ayımız falandi, mahvoldum ama konuştuk kavga ettik tartıştık, bana kendini açıkladı ben onu sevdiğim için zaten çaba gösterip düzeltmesini istemistim, duz3ldi. Yapma dedim ama tekrarladı, bu ne kadar kötü bisey ama yine affettim ve cidden unuttum, sonra kızı çıkardı, bana hep söylediği bi cinsel tatmin için ayrı hesabı vardi, 600 kişiyi takip ettiği, onu çok swviyodum kabullendim, ama samimiyetimizi arttirdikca dayanamadım patladim, ne kadar yanlış olduğunu fark etmedim dedi özürler diledi pişman oldu sildi hesabı yine düzeldi, ki bence bu red flag bisey, hep ısrarla nude isterdi, zorlardi ama onu çok sevdim bitirme sebebi olmadı, telefonunda çıplak kadın resmi gördüm ama açıklamasına duzeltmesine izin verdim, cunlu sevgimizin başımızın yanında hiç kalıyordu, bi kızla mesajlasmalarini gördüm, hatta kendisi itiraf etti bi sure sonra, flortlestigine yemin ederim ama sohbette belli sonradan pişman olup birakiyo, affettim bi kere yapan bi daha yapar demedim çünkü xok düzgün bi xoxuktu, babası narsist kendisi de bazen bu özellikleri gösteriyordu ama duzelir dedim ne de olsa ben de çok sağlıklı bi aileden sağlıklı bi birey degilim, bazen gözüme cirkin gelirdi tiksinirim ama bu kendimle bile yaşadığım biswy aynaya baktığımda yüzlerce kusur bulurum kendimi cirkin iğrenç gorurum, nwyse neyse neyse böyle bissuru detay verebilirim, hatta onun yüzünden kendime zarar verip intihar girişiminde bulundum, aldattın tartışması sonucu engelledi, bitirdi sandim , sabahına acti yazdi ozurler diledi bağırdım cagiedim rencide ettim, ağlayarak evime geldi, 1,5 saat yol. Neyse. Neden ayrıldı, en yakınım dediğim, ama bomboş bi insan olan arkadaşımla konuşmamızı gördü. Benim bi eski swvfilim vardi 1 aylık takıntı yaptığım. Onun fotoğrafını atıp kürt askim benim dediğim. yemin ederim ciddi değildim. Buna tepki göstermedi normal ama ilişkimize bakın, ciddi değildim. Sonra iste bissuru kavgalar hakaretler ağlamalar. Eve geldim. Akşam ağlayarak yazdim yine aradim ağladım mahvoldum tüm konuşmamızı attim, detay veririm...

Bitti, imkansız, benim ilkelerime ters, yapamam, beni haketmemişsin, yazıklar olsun diyen erkek döner mi?
Cevapla