
Eski sevgiliniz ile aranızda ki en büyük anlaşmazlık neydi?

Eski sevgiliniz ile aranızda ki en büyük anlaşmazlık neydi?
Eski sevgilim yok maalesef olsaydı da sanırım aramızda ki sorun herhalde aşırı duygular olurdu yani aşırı sevmek aşırı üzerine düşmek gibi sorunlar çünkü ben ilgi göstermeyi ve ilgiyi çok severim
Bir yalanını yakalamıştım buda güven sorunu yaşamama neden olmuştu. O ona güvenmem için çabalıyordu ama ben ise attığı her adımdan şüpheleniyordum.
Sevgili mi o da nedir.. 😅 Çikolata gibi bir şey mi.. Yeniliyor mu.. 🤣
Sevgili mi? İnsan icadı işler işte.. 😂
Kesinlikle.. 😅 Yok öyle bir şey.. 😄
Katıldım size.. 😂
😄
Teşekkür ederim.. 😅
Ne demek..😅
Cevap
8Cevap
Ben biraz Bihter gibiydim bana bu kadar iyi davranmasına katlanamadım ve ayrıldım 😄
Yaşam tarzımız çok farklıydı bu yüzden sevgili olmadan yolları ayırdık. Yıllar önceydi zaten ilk ve son gibi bir şey oldu.
Eski olması :D Şaka bir yana ilgi manyağı olmasıydı.
Bencil , iletişim eksikliği , vurdumduymaz vs oldu bitti gitti işte...
Fitnecinin önde gideniydi.
Kendini Her zaman haklı görürdü
Şımarık ve memnuniyetsiz biriydi. Anlayışlı davrandıkça tepeme çıktı. Sonra ayrıldım zaten.
Çok konuşmuyordu. Ben konuşanı severim 😂
Birbirimizi anlayamamak
beni yönetmeye çalışması kimse beni yönetemez
O bekardı bense evli
Daha ne olsun
O kadar zaman geçti ki hatırlamıyorum bile
Kültürsüzdü kabaydı
Olmaması
Sevgilimimin olmamasi
Çok kıskançtı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?