Güzelsin, çok hoşsun ama ben aramızdaki iletişime bakarım dedi haklı mı?

Yan yanayken çok iyi anlaşıyorduk, keyifli vakit geçiriyorduk. Uyum vs harikaydı. Ama mesajlaşırken soğuk ve mesafeli olmasindan ben arada sitem ediyordum. Bunu birkac kez yaptım. Ve hiç hoşlanmıyordu. Son tartişmamızda oturup konustuk çok güzelsin, çok çekicisin ama ben iletişimimize bakarım dedi ve ertesi günde soğuk yapmaya devam etti. Daha da üzerine gittim ve bitti. Beni sevdiğini söyleyen bir adamdı. Bu bitirmesi icin bir sebep olabilir mi gercekten? Yoksa bahane miydi?

Güzelsin, çok hoşsun ama ben aramızdaki iletişime bakarım dedi haklı mı?
Cevapla