Kadınlar karışamazsınız diyor, fakat toplumca herkesin herşeyine karışıyoruz,
Değinmek istediğim nokta bu !!!
Kadınlar heryerini açıp gezerken özgürlük oluyor, erkekler aşırı kas yapınca itici diyip karışıyorlar, nerde özgürlük?
Bakın bende böyle görünmeyi seviyorum, siz nasıl öyle görünmeyi seviyorsanız.
Siz bana bende size karışmayayım.
Ya bunu birak her gun kisa erkekler disari cikmasin diye zorbalik yapiliyor kimsenin umrunda degil bu durum bakin hemcinslerim abazaliktan gercekleri goremiyorsunuz ama bu a mli seytanlar bizi cok fena kotu yola dusuruyor artik gercekleri gorun kadinlari savunmayin kadin diye her istedigini yaparlar demeyin bir a m icin pesinden kosmayin yalvariyorum size ya bu isin sonu iyi degil bunlar ne zorbalik ne kotulukler yapcak daha gizli gizli zehirliyorlar sizleri
çoğu dediğin gibi (hepsi demek doğru olmaz, çünkü erkeklerden farklı insanlar çıkıyorsa, kadınlardanda çıkar, biz görmüyoruz sadece)
ama çoğunluk için çok haklısında, kimse uyarı yapıyon, bizim hemcinlerin çoğunluğuda aynı b*ok
a*baza=ilgi arsızı, aynılar
Ben onlari uyardim zaten kardes abaza olduklarini da yazmisim zaten
laftan anlamaz onlar :D
Tabii kadınlara hiç karışılmıyor. Sürekli habere çıkan şort giydi diye tekmelenen, çöp atmaya şortla çıktı diye dayak yiyen, toplum içinde giyiminden dolayı azarlanan kadınlar da bu dünyadan değil Mars'tan olmalı. Soru troll olmalı. Aksi halde bir kadın kimi kas yapıyor diye tekmelemiş ya da azarlamıştır ki? Itici buluyorum denilmesini bile kaldıramıyor musunuz yani?
tekmeleme azarlamamı dedim,
kadın karışılmamasını istiyorsa, karışmasın dedim.
mantıklı demi dediğim, empati az
Bence empatiye senin ihtiyacın var. Özgürlüğü herkes ister. Ancak kadınlar bu konuda daha şanssızken oturup senin derdine mi üzülelim. Gereksiz.
kişi nasıl muamele ederse öyle muamele görmeli, bende kimseye üzülmem o halde
Muhakeme yeteneğin yok herhalde. Sözlü eleştiri almakla fiziksel şiddetin boyutu başkadır. Herneyse, bencil biri olabilirsin. Başkasının özgürlüğüne aşırı bir müdahale olduğunu ne görmek istiyorsun ne de önemsiyorsun. Varsa yoksa kendi ufak alınganlıkların...
açık saçık gezmesede kadın şiddet görebiliyorki, yani bu konuyla alakası yok durumun
ama herşeyi boş ver, bu konu adaletsiz yani,
Cevap
1Cevap
Erkeklere o açıdan karışanını hiç görmedim hsdlala kim nasıl mutluysa öyle yaşasın
görmemiş olabilirsin, haklısın işte kim nasıl mutluysa öyle yaşasın.
ama *t gibi herşeye karışıyorlar
Aşırı açık giyinilmesi de aşırı kas yapılması da BENCE kötü duruyor. Ama kendi tercihi herkesin.
en doğru yorum böyle yapılır, herkes senin gibi olsa,
k*öpek gibi tartışamya çalışıyorlar daha
Teşekkür ederim 🙂 Mesela ben erkekte uzun sac da cok sevmem ama kendi tercihi sonucta.
Allah aşkına şu aşırı kasını bi göstersene bana bakim neyi tartışıyon sen burada
istediğimi tartışmakta özgürüm :D
Tartış da göster bakin şu aşırı kasını bi millet kas görsün merak etme ben de sporla uğraşıyorum aşırı kaslı adama saygı duyarım
burada anonimim, 6 yıldır vg yapıyorum
kilom size olarak 90 küsür duruyor, ama 75im
ölçü kol 41, yağ oranı baya düştü.
sor söyliyim? aşırı kaslı gelmiyorum ben bana, fakat toplum görmediği için aşırı iri sanıyor :D
gözleri alışık değil bunların
Tamam dostum salondan bi foto at link at bakayım sana özeneyim vay be diyim helal olsun diyim at bakıyım ben 172 65 kiloyum kolum 40 santim aşırı kaslı çocuk göster bakim aşırı kasını
Bak profilimdeki fotoğraf üniversiteden 1.5 sene geçti üzerinden.
Lütfen genelleme yapmayın ve kendinizi nasıl iyi hissediyorsanız öyle yapın✨
hemcinslerinden farklıysan üstüne alınma zaten, genel olarak dedim
Ne alaka, niye bu kadar yükseldin, bize ne, kime ne?
"bize ne, kime ne?" şunu deseniz kabulüm zaten, ortada sorun yok.
bu duruma karşıyım, özgürlük herkes istiyor yani
kimse kimseye karışmıyor iki üç kişi laf attıysa sen onlara öyle bir özgüveni vermişsindir bir iki kişinin lafına dayanarak niye genelleme yapıyorsun
hemcinslerinden farklıysan üstüne alınma zaten, genel olarak dedim
aslında haklılık payın var, kaslı insana hangi kız ne dese boş, gücümü yeterki dinlensin :D
ama değindiğim nokta adaletti, gerçi kime ne anlatıyorum ben, boş ver
İkisi aynı şey mi kardeşim..
aynı, sana zararımı var?
Bu öfke bu hırs nedir kardeşim?
adil olmayan hemen hemen herşeye böyleyimde
galiba boşa böyleyim,
çünkü adil olan tek şey, herkesin birgün ölmesi
Sen neden kadınları karışıyorsun aynı sebebpten
kadınların çenesi yüzünden, sence karışılmasa karışırmıyım
Karisirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?