
Yani toplu taşımada, markette ya da komşu olarak. İletişiminiz olmayan birinden iletişim bilgilerini isteyebilir misiniz?

Yani toplu taşımada, markette ya da komşu olarak. İletişiminiz olmayan birinden iletişim bilgilerini isteyebilir misiniz?
Hayır tabii ki direkt olarak isteyemem ancak bayağı bir sohbetin geçmesi lazım yani bir sene falan rahat bir sohbet ediyor olmamız lazım O samimiyet olduktan sonra belki o zaman ama direkt olarak bir insandan hiçbir zaman telefon numarası ve kişisel bilgileri istenmez, zaten genelde kadınlar bu bilgilerini çok fazla paylaşmayı tercih ettiniz eğer güvenip size numarasını veriyorsa o iş gerisi gelecek demektir.
Ben kimseden hoşlanmıyorum ilk başta yani benim için aslında aşık olmak karşılıklı çekim ile ilgili. bunun dışında zaten arkadaş gözüyle bakarım ama daha önce iletişim kurmadığım birinden de iletişim bilgilerini almak benim için oldukça gereksiz ve saçma olurdu. yani mesela sosyal medya da tanışıp da o şekilde konuşursak bir şekilde arkadaş olursak o zaman tabi ki de yakın arkadaş olacağımız için ya da belirli bir samimiyet olacağı için ben numarasını falan belki de isterdim ama bunların dışında aşk anlamında zaten bir kız benden hoşlanmadığı sürece ben zaten hoşlanamıyorum o kızdan önce benimle konuşması lazım ha belki de bir kız beni severse benden tabi ki de iletişim bilgilerini ister ben de verirdim tabi de güveniyorsam.
ama bunların dışında kimseden bilgilerini istemedim zaten sadece konuştuğum karşı cins arkadaşım olduğu zaman ondan instagram var mı diye sormuştum o kadar o da zaten konuştuğumuz ve iletişim kurduğumuz için olmuştu yani çoğu güvendiğim arkadaşım da zaten bu siteden oluyor benim için. gerçek hayatta olmuyor yani. ama herkesin kendi kararı isteyen ister bence.
Ben sosyal medyadan konuştuğum bir insana bile şuraya geçelim mi buraya geçelim mi demem.
Sosyal hayatımda da beğendiğim hoşlandığım birisine gidip iletişim bilgilerini almak istediğimi söylemem. Selam, günaydın, nasılsın derim konuşmayı başlatırım ama iletişim bilgilerini O benden isterse veririm. Bu adımı her zaman karşı taraftan beklerim ben atmam.
İstemeye utanırım ama yanıma gelip benden isteyen çok kişi oldu. Bu konuda utangaç olmamaları bana şeyi düşündürüyor, acaba daha kaç kişiden bu şeyleri istediler de hiç utanmadan yanıma gelip istiyorlar falan. Anlatamadım ama olsun 🤦🏻♀️
Evet bunu hissettiğim için tersliyorum hep 😄
Cevap
15Cevap
Yeri zamanı gelince neden olmasın
Ben isterim arsizimdir. bilirsin😄
İstemem
Kimsenin totosunu kaldırmaya gerek yok
Peşimden koştururum ben onu 😄😁o gelip ister, paşa gönlüm isterse veririm 💅
Benim üstüme tanımam her yerde yaparım ama yapamazsam bile mutlaka bulurum. Mesela okulda arkadaşlarım birini beğeniyor konuşamıyorlar ben iki dakika da hemen instagram hesabını buluyorum. Nasıl buluyorsun derseniz hem yüze dikkat ediyorum hem takip ettiği yerleri tahmin edebiliyorum.
Bunu yaparsam direkt polis alır emniyete götürür 😄 adli işlemler başlatılır ben yapmam öyle bir şey
Hayır istemem. Duygularım geçici değilse gider Instagram'dan yazarım bir bahaneyle ya da takıp ederim ondan sonra gerisi de gelir. Damdan düşer gibi istemem, gerek yok. Konuşmaya başladığın vakit erkolar direk veriyor zaten djdh
😂hayır, ama surekli dua ederim Allahim nolur bi kere daha karşıma çıkar kdksjs oldu, oldu. Olmadi bi bizemi olmuyor😂
Hayır. Karşı taraftan benden ne kadar hoşlandığına dair pek emin olmadığım için, hep bir erkeğin adım atmasını beklerim. Ben çok beğenmiş olsam bile.
Moduma bağlı bazen ne yapacağım hiç belli olmuyor ama genelde gereksiz samimiyeti ve insan sevmediğim için istemiyorum yani çekindiğimden değil.
Evet calmam oyuna getirmem onu tezgaha düşürmem ona değer verirdim severdim basina birsey gelmemesi için hep yanimda olurdum delirtmek değil üzulmemesi için mücadele ederdim m
İş yerinde çalıştığım biri daha doğrusu cebimden kalemimi alıp yaka kartıma yazmıştı. Film sahnesi gibi değil mi😬😂😂😂
Elli sene geçse yine isteyemem ama bu ilk adımı o atsın takıntısından dolayı değil çok utanırım da 😄
Hayır istemem, en başta ben vermem iletişim bilgilerimi. Mümkünse kimse iletişime geçmesin benimle.
Hayır istemem bir kere görüp numara istiyenlere veya isticem ama yanlış anlarsın diyenlere de ayar olmuyor değilim açıkçası..
Birinden gerçekten hoşlanmışsam ikinci veya üçüncü buluşmada iletişim bilgilerini isterim. İlk buluşmada istemem. (Prensip meselesi.)
Çekindiğimden değil ama böyle bir durumda istemek doğru gelmez
Öyle ilk gordugumden pat diye değilde. Sürekli muhabbetim oluyosa bı şekilde konuyu çekerdim oraya
Hem gururum izin vermez hem de utanırım isteyemem ilk adımı atmaktan her zaman çekinmisimdir
Yürütülen hayir🙄 ama sosyal medyasını bulup yazdığım 2 kez oldu şimdiye dek 😂
Bu adımı hayatımda hep ilk erkekler yaptiği için bana fırsat kalmıyor
Hayır isteyemem ben
Isterm en kötu ne olabilir en kötü reddeder
Asla isteyemem çok çekinirimm
Sapik damgasi yerim
Duruma göre değişir bende
O tür yerlerde cesaret edemem
Ben isterim
Evet rahat isterim
Bir şekilde yolunu bulurum isterim
Hayır yüzüne bile bakamam konuşamam
Ben istemem, o beyni varsa ister.
İstenebilmeli üslubuna uygun
Hayır 🙄😄
Utanırım mümkün değil
Hayır istemem
kimseden hoşlanmıyorum
Evet isteyebilirim benim için sorun olmaz
İsterim niye istemeyimki
Hayır asla..
Valla ben elma gibi kızarırdım kesin
Utanırım şahsen ama kendimi belli ederim
İsteyemem ben jsnd
Hayır istemem
Yok. En iyisi stalkk
İstemem
Hayır istemem.
Önce tanışıp sonra bilgilerini alırdım tabii
İsterim ne olacak sanki
İsteyemem.
Hayır, istemem..
erkek olsaydim kesin isterdimm
İsterim
Isterim
İsteriz
Hayır istemem. Kendi versin
İsteyemem
Hayır istemem
Hayır
Tabiki kolaylıkla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?