Bir erkeğin ağlaması sizin için samimi geliyor mu?
Gerçekten kalpleri var mı?
Yoksa sadece oynuyorlar mı?
Gerçekten kalpleri var mı?
Yoksa sadece oynuyorlar mı?
Evet, erkeklerin ağladığına inanıyorum. Cinsiyet, duygusal ifade veya ağlama yeteneği açısından bir kişinin yeteneklerini veya duygusal deneyimlerini sınırlamaz. Hem erkekler hem de kadınlar insan oldukları için duygusal tepkiler gösterebilirler ve bu tepkilerin bir parçası olarak ağlamak da olabilir. Ancak, toplumda bazen erkeklerin duygularını açıkça ifade etmekte zorlandığı veya duygusal ifadelerini bastırmaları gerektiği gibi bir algı bulunabilir. Bu toplumsal beklentiler erkeklerin duygusal ifadelerini sınırlayabilir ve ağlamaya dair bir tabuyu destekleyebilir. Ancak, duyguların ifade edilmesi ve duygusal sağlığın önemi konusunda farkındalık arttıkça, bu algılar değişebilir ve erkeklerin de duygusal ifadelerini serbestçe göstermeleri teşvik edilebilir. Her insanın duygusal tepkileri, deneyimleri ve ifadeleri kendine özgüdür. Duygusal ifadeye herkesin hakkı olduğunu düşünüyorum ve erkeklerin de ağlamak dahil olmak üzere duygularını açıkça ifade edebilmesi önemlidir.
Kolektif kültüre sahip olan ülkemizde yıllarca "erkekler ağlamaz" gibi yargılar sayesinde her insanın ihtiyaç duyduğu ayrıca fiziksel ve ruhsal olarak sağlıklı olan ağlama eyleminden, ülkemizdeki erkeklerin çekindiğini görmekteyiz. Sorunuza gelecek olursam erkeklerin zaten kolay kolay ağladığı çok sık rastlanılan bir durum değildir. Dolayısıyla erkekler ağladığı zamanda en son yapabileceği hiç bir şey, hiç bir çözüm yolu kalmadığında ya da yoğun bir duygudurum halinde olduğundandır. Erkekler kalpsiz ya da kızlar kalpsiz vs gibi yorumlar mantıklı değildir ve geçmişte yaşanılan acı tecrübelerin genellenmesidir.
Cevap
16Cevap
Bebeğim aynı organ, hormon ve duygular bizde de var ya, aynı sizin gibi çalışıyor bizim de. Haaa ota b*ka herseye aglamayiz tabi. Ama bizimde yüreğimizi sizlatanlariniz oluyor ara ara.
Ben ağlamıyorum ama bazı zayıf erkekler kızlardan ayrıldı diye ağlayabiliyor. Ya da başka durumlarda işte her neyse
Aynı durumu biz de sizin için soruyoruz. Timsah gözyaşları haricinde, gerçekten seven ve değer veren bir kadın bulabilecek miyiz acaba…
Gelir neden gelmesin. Olanlar var tabii ki. Ama timsah gözyaşı dökenler de varr
ağlama konusunda erkekler kadınların aksine asla oynayamazlar bu net.
Neden ağlamasın ki kim diyorsa ben ağlamıyorum yalan söylüyordur
Tabi ki ağlar. Kuytu, köşede kızlar gibi millet önünde yapmacık ağlamaz.
Ağlayanı pek görmedim.
Zırt pırt muslukları açmayız bizde ağlarız
tek gözümle ağladığım doğrudur
Hem kalbimiz hem şeyimiz var
Gayet normaldir
timsah gözyaşları
Var tabi kalbimiz
Nadire çok nadiren
İnanılır.
Erkek adam ağlamaz
Ağlarım hemde nasıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?