Sevgilim benden ayrıldı, nedeni ise beni her gün 5 dakika görmek istemesi. Kim haklı?

Arkadaslar bir haftalik sevgilim vardi Bugun ayrildi nedeni ise Ben onun yanina (is yerine) hergün 5 dakkika gidicekmisim beni özlüyormus yani Tamam Anliyorum özlüyor falan ama Bende aile kiziyim hergun 5 dakika cikamam babam var evde. Kac kere söyledim Anlamiyor beni. Resmen bunun icin sildi beni. Napicam? Sizce kim hakli ya
Sevgilim benden ayrıldı, nedeni ise beni her gün 5 dakika görmek istemesi. Kim haklı?
Cevapla